...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

از خدا بیترسین...

یه خونه خالیم نداریم....


.

.

.


با خودمون و خدای خودمون خلوت کنیم...
چیــــــــه ؟
فکر کردی من از اوناشم ؟ بـــــرو از خدا بترس...
تسبیحم کوووووووو؟ کی ورش داشته ؟

استغفرالله 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
Atieh چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 14:37

نع!
فک کردم از ایناشی!
خداییش نه اون کارا بهت میخوره نه این کارا!
باید درمورد تو گفت خونه خالیم نداری بشینی با خیال راحت2ساعت تموم با مونا ور بزنی!

نه دیگه بیشینم با مونا 2 ساعت اس بازی کنم

mona چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 16:49 http://3noghtestan.blogsky.com

با عطیه موافقم نه این وری نه اون وری حزب میانه رویی تو!! اعتدال

بله من همیشه اعتدالو رعایت میکنم

نیکی شنبه 15 تیر 1392 ساعت 20:25 http://NIKITALK.BLOGFA.COM

خخخخخخخ
خونه خالی گیر تو بیاد 2000تستتو برمیداری تست میزنی

راس میگی ولی الان دیگه رفتم تو کار فیزیک

یاسمن(درس خون و خوشگل و.....) دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 15:04

نه نه اشتباه نکن هیچی جای ریاضی نمیشه

اون که صد در صد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد