...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

والا :|

این جی اف چیه هر پسری به ما میرسه میگه جی اف من باش؛فحش نباشه یه وقت

والا

به بعضی هام باید بگی : فیلمت که تموم شد بیدارم کن ...

از کدوم جمله متنفری؟

1. هر جور راحتی
2. اصن ب من چه
3. من لیاقت تورو ندارم
4. خوش اومدی
5. اونش ب خودم مربوطه
6. باش حق با توعه
7. برام مهم نیست
8. مشکل خودته
9. …(( خودت بگو ))

:))

ﺩﻳﺸﺐ ﻭﻗﺘﻲ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻣﻴﻮﻣﺪﻡ ﺧﻮﻧﻪ، ﺩﯾﺪﻡ

ﺗــﻮ ﺍُﺗﻮﺑــﺎﻥ ﻧﻮﺷﺘــﻪ :

"ﺍﯾـﻤﺎﻥ ﻧﯿﺎﻭﺭﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﺴــﯽ ﮐﻪ ﺷــﺐﺳﯿـــﺮ

ﺑﺨﻮﺍﺑﺪ ﻭ ﻫﻤﺴﺎﯾﻬﺎﺵ ﮔﺮﺳﻨــﻪ

ﺑﺎﺷﺪ."

ﻫﯿــﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ !!!

ﺷــﺐ ﺭﻓﺘـــﻢ ﺯﻧﮓ ﺗــﻤﺎﻡ ﻭﺍﺣﺪﺍﯼ

ﺳﺎﺧــﺘﻤﻮﻧﻮ ﺯﺩﻡ، ﭘُﺮﺳﯿﺪﻡ ﮐﺴـــﯽ ﮔﺮﺳﻨــﻪﻧﯿـﺴﺖ؟ ﺍﮔﻪ ﻫﺴﺖ ﺑﯿﺎﺩ ﺑﺨﻮﺭﻩ

ﺩﻭ ﺳﻪ ﺗﺎ ﻭﺍﺣﺪ ﻓﻮﺵ ﺩﺍﺩﻥ، ﺑﻘﯿــﻪ ﮔﻔﺘــﻦ

ﺳﯿﺮَﻥ |:

ﻳﮑﻲ ﻫﻢ ﮔﻔﺖ ﺑﺪﻩ ﻋﻤﺖ ﺑﺨﻮﺭﻩ :|

ﺧﻴﻠﻲ ﺑﻲ ﺍﺩﺏ ﺷﺪﻥ ﻣﻠﺖ، ﺧﻴﻠـــــــــــــــــــــــــﻲ !!!!! :|

ﻧﻤـﻲ ﻓـﻬـﻤـﻦ ﮐﻪ ﺩﺍﺷـﺘـﻢ ﺍﻳـﻤﺎﻧـﻤـﻮ

:(ﻣـﺤـﮑـﻢ ﻣﻴـﮑـﺮﺩﻡ

:|

 

 بهترین لذتی که تو دنیــا هســت اینه کـــه بدونــی یکــی خیلـــی دوســت داره!

.

.

.

.

.

البتــه منــو کــه کســــی دوس نـــداره در حــد تئـــوری عــرض کـــــــــــــــردم! 

 

 

   

 

 

 

قاطرات

شما خاطرات دارید... من قاطرات دارم... مجموعه ای از خریتهای گذشته...

یه خاطره کوتاه از همسایه روبروییمون:))

دیروز بعد از ظهر خواهرم داشت میرفت کلاس که دید همسایه روبرویمون داره شوهرشو از خونه بیرون میکنه. 

بعد شبش ما تو حاط بودیم دیدیم شوهره اومده برا معذرت خواهی و زانو زده بود و کلا شده بود فیلم هندی 

بعدش دخترشون(که فک کنم 3 یا 4 سالش بود)اومد و گفت :من بابا مو میخوام و رفت بغل باباش. 

مامان هم گفت خوب برو پیشش و بعد دختره رفت پیش مامانشو درو روی شوهرش بست و بعد چند دقیقه هم مرده رفت. 

اصن من که خیلی حال کردم به این میگن زن

جواب بدین لطفا

بچه ها قسمت لینک دوستان خوبه که اینطوری کردم؟

^_^

یه موقه هاییم هس دووس داری همه ازت تعریف کنن ...
مثه الان من !

:-)

اگه گفتید این سوره اشتباهش تو کجاشه؟

بسم الله الرحمن الرحیم - قل هو الله احد - الله الصمد - لم یلد و لم یولد - ولم یکن له کفوا احد.
یه بار دیگه بخونید؛

... بسم الله الرحمن الرحیم - قل هو الله احد - الله الصمد - لم یلد و لم یولد - ولم یکن له کفوا احد.
برای بار آخر هم بخونیدش؛

بسم الله الرحمن الرحیم - قل هو الله احد - الله الصمد - لم یلد و لم یولد - ولم یکن له کفوا احد.

خوب دیگه نگردین، اشتباهی نداره،
ثواب یه ختم قرآن رو بردید!.
اینو تقدیم کنید به همه مادراتون و براشون یه قلب کامنت بزارید

اگه بتونید اینها رو تند تند پشت سر هم بگید منم بهتون میگم آفرین نه اصلا نمیگم ، به من چه ؟ والا

  1. 1.ﭼﯿپس ﭼﺴﺐ ﺳﺲ

    2. ﻟﻮﻟﻪ ﺭﻭ ﻟﻮﻟه

    3. ﯾﻪ ﯾﻮﯾﻮﯼِ ﯾﻪ ﯾﻮﺭﻭﯾﯽ

    4. ﺁﺏ ﻟﻴﻤﻮ ﺁﺏ ﺁﺑﻠﻴﻤﻮ ﺁﺏ ﺁﻟﺒﺎﻟو

    5. ﺳﻪ ﺷﯿﺸﻪ ﺷﯿﺮ ﺳﻪ ﺳﯿﺮ ﺳﺮﺷﯿﺮ

    6. ﭼﻪ ﮊﺳﺖ ﺯﺷﺘﯽ

    7. ﺷﻴﺦ ﺷﻤﺲ ﺍﻟﺪﻳﻦ, ﺷﺨﺺ ﺷﺎﺧﺼﻲ ﺑﻮﺩ

    8. ﮐﺎﻧﺎﻝ ﮐﻮﻟﺮ ﺗﺎﻻﺭ ﺗﻮﻧﻞ

    9. ﺭﻳﻠﻪ ﺭﻭ ﺭﻭﻟﻪ ﺭﻭﻟﻪ ﺭﻭ ﺭﻳﻠﻪ

سلام 

من چند روز رفته بودم مسافرت و نتونستم براتون پست بذارم. 

جای همتون خالی بود. 

از همه کسایی که در طول این مدت بازم به وبم سر میزندن متشکرم. 

 

 

فقط من تو این مسافرت یه سوال برام به وجود اومد که هر میدونه لطفا جواب بده: 

چرا اصفهانیا و مشدیا اینقدر از هم بدشون میاد به طوری که اگه شما مشدی باشین و برین تو مغازه های اصفهانم و اونا بفهمن که مشدی هستین بیرونتون میکنن و بالعکس؟

مزاح

ﻫﻤﻪ ﯼ ﭘﺴﺮﺍ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻫﺴﺘند
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻭ ﺑﻪ 2 ﺩﺳﺘﻪ ﯼ: ﻋﺰﺭﺍﺋﯿﻠﯿﺎﻥ ﻭ
ﺍﺑﻠﯿﺴﯿﺎﻥ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﻣﯽ
ﺷﻮﻧﺪ. ........
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺟﯿﻐﻐﻎ ﺩﺳﺖ ﺳﻮﻭﻭﻭﺕ
ﻣﻮﻭﻭﻭﻭﻭﺝ ﻣﮑﺰﯾﮑﯽ ﻭ ﺣﻤﺎﯾﺖ

پرویز پرستویی

قسمتی از دیالوگ ماندگار پرویز پرستویی در فیلم مارمولک :

شاید درهای زندان به روی شما بسته باشد
اما درهای رحمت خداوند همیشه به روی شما باز است ...
و این قدر به فکر راه های دررو نباشید ... !!
خدا که فقط متعلق به آدم های خوب نیست
خدا، خدای آدم های خلافکار هم هست
فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمیگذارد
او: اند ِ لطافت
اند ِ‌ بخشش
اند ِ بیخیال شدن
اند ِ چشم پوشی و رفاقت است ...

.......................

ﮔﺎﻫﻰ ﺑﺎﻳﺪ ﻛﺴﻰ ﺭﺍ ﻛﻪ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﺨﺸﻴﺪﻯ
ﻭ ﻧﻔﻬﻤﻴﺪ، ﻧﺒﺨﺸﯽ، ﺗﺎ ﺍﻳﻦ ﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺁﺭﺯﻭﻯ ﺑﺨﺸﺶ ﺗﻮ ﺑﻤﺎﻧﺪ!!!

ﮔﺎﻫﻰ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﺻﺒﺮ ﻛﺮﺩ
ﺑﺎﻳﺪ ﺭﻫﺎ ﻛﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ ﺗﺎ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ
ﺩﺭﺳﺖ ﺍﺳﺖ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﻯ ﺍﻣﺎ ﺭﻓﺘﻦ ﺭﺍ ﺑﻠﺪﯼ!

ﮔﺎﻫﻰ ﺑﺮ ﺳﺮ ﻛﺎﺭﻫﺎﻳﻰ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﻯ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﻲ ﺩﻫﻰ ﺑﺎﻳﺪ ﻣﻨﺖ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ ﺗﺎ ﺁﻧﺮﺍ ﻛﻢ ﺍﻫﻤﻴﺖ ﻧﺪﺍﻧﻨﺪ.

ﮔﺎﻫﻰ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺪ ﺑﻮﺩ ﺑﺮﺍﻯ ﻛﺴﻰ ﻛﻪ ﻗﺪﺭ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ ﻧﻤﻲ ﺩﺍﻧﺪ!

ﻭ ﮔﺎﻫﻰ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻪ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺭﺍ ﻣﺘﺬﻛﺮ ﺷﺪ ...

ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﻫﺮ ﻗﺪﺭ ﻫﻢ خوب ﺑﺎﺷﻨﺪ
ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻧﺎﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺻﺒﺮ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻨﺪ ...
ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﻳﻚ ﺟﺎ ﺩﺭ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﺮﺍﻯ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻣﻲ ﺭﻭﻧﺪ ...

التماس دعا

شب عفو است و محتاج دعایم
ز عمق دل دعایی کن برایم
اگر امشب به معشوقت رسیدی
خدا را در میان اشک دیدی
کمی هم نزد او یادی ز ما کن
کمی هم جای ما او را صدا کن
بگو یا رب فلانی رو سیاه است

دو دستش خالی و غرق گناه است... 

 

پ.ن:التماس دعا از همگیتون

ماه عسل

من هر روز به داداش کوچیکم میگم

یادش بخیر پونزده شونزده سال پیش بود  احسان علیخانی ما رو برد ماه عسل

 تو رو به ما داد :))