...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

والله...

ﻣﯿﮕﻦ مستحبه ﺍﺫﺍﻥ ﮐﻪ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ ﺍﻓﻄﺎﺭ ﮐﻨﯿﺪ.

ﻭﺍﻟﻠﻪ ﺍﺫان که ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﺎ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺳﻔﺮ ﺭﻭ ﺟﻤﻊ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ :))

بازم جک از شیرازی ها

شیوه خرید کوکا کولا در شیراز

سلام کــاکو، کوکــا کولام داری؟

- ها کــاکو. کوکــام هَس . هــــــمون جُو وردار . .

- کو؟ ایکه کــاکــائوئه کاکو !!!

- نه کاکو، پشتِ کــاکــائوا کوکــان

سرعت اینترنت

اینجا ﺳﺮﻋﺖ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺩﺭ ﺣﺪ ﭘﻨﮕﻮﺋﻦ ﺣﺎﻣﻠﻪ ﺍﺱ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺯﯾﺮ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﺑﺎ
ﻋﺸﻘﺶ ﻗﺪﻡ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ.
اونجا سرعت چطوره؟
باذکر یک مثال؛ سرعت اینترنتتونو  توصیف کنید.

جک های امروز

تنها خاصیتی که فیزیک و ریاضی داشت این بود که از تمام دانشمندا متنفر شدم  

 

 

 

 

 

سر چهار راه پشت چراغ قرمز بودم ...
کودکی دوان دوان سمتم آمد و گفت:
-
آقا آقا ... چسب زخم نمیخواین؟ ارزون میفروشما ...
ل
بخندی زدم و گفتم:
-
اگه تمام چسب زخمهایت را هم بخرم نه زخمهای من خوب میشود نه زخمهای تو ...
کودک نگاهم کرد و گفت : خفه شو بگو پول ندارم  دیگه زر فلسفی برامون نزن ،انتر  

 

 

 

 

 

تو کافی شاپ دختره بستنی میذاشت دهن پسره :)
پسره هم لبخند میزد :|
منم بلند شدم بستنی گذاشتم تو دهن پسره لامصب زد تو گوشم !!! :|

 

 

 

 

 

پسره شبیه نیمرخ چنگاله ..
هر وقت بهش میگــی کجا بودی ؟ میگه باشگاه بدنســازی !! :| 

 

 

 

 

 

سوسولا

این دهه ۶٠یا که هی نسل سوخته نسل سوخته میکنن،فکر نکنن ما یادمون رفته ماه رمضوناشون تو زمستون بوده ... سوسولا ....
.
.
فقط یه دهه ٧٠یه که نصف تابستونای جوونیشو روزه گرفته

پشه

چند وقت پیش یه شب ، داشتم میخوابیدم که یهو یه پشه اومد صاف نشست
نوک دماغم !
یه نیگا بهش انداختمو گفتم : سلام
گفت : علیک ..
گفتم : چیه؟
گفت: میخوام نیشت بزنم
گفتم : بیخیال ... این دفه رو کوتا بیا
گفت: تو بمیری راه نداره . گشنمه .
گفتم : الان میتونم با مشتم لهت کنم .
گفت : خودتم میدونی که تا بیای بزنی جا خالی دادمو مشتت میخوره وسط دماغت !
....
به نظر حرفش منطقی میومد !
گفتم : خیلی پستی
..ی دفه آهی بلند از ته دلش کشید و ساکت شد ...
گفتم چی شد؟؟
گفت : حاضری ؟
گفتم: تا جوابمو ندی نمیذارم بزنی ...

وقتی اصرارمو دید . دستمو گرفت و گفت : دنبالم بیا
گفتم کجا؟؟؟
گفت: مگه نمیخای جواب سوالتو بدونی ؟پس هیچ نگوو و دنبالم بیا
...ازجام بلند شدم و باهمدیگه راه افتادیم و رفتیم رفتیم و بازهم رفتیم...

گفت: هنوزم اصرار داری بدونی یا همینجا کارو تموم کنم ؟؟
گفتم : اینهمه راه اومدم تا جواب سوالمو بگیرم ... بریم
یهو یه لبخند زد و با دست زد به پشتم و گفت: این پشتکارته که
منو کشته !

راستش از شما چه پنهون ،یه جورایی ازش خوشم اومده بود .
به این فکر میکردم که اونقدا هم بچه بدی نیس !
تو این فکرا بودم که یهو گفت : آهااای آق پسر .ریسیدیم !
گفتم : خب
گفت :خب که خب .
گفتم : زهر مااار ..پس جواب سوالم چی شد؟؟
یهو دیدم اشک تو چشماش حلقه زد و سرشو انداخت پایین !
گفتم :چیه ؟
گفت : این سوراخو که میبینی توش زنو بچم زندگی میکنه !
اونشبی که یه پیف پاف خالی کردی تو اتاقت یادت میاد ، لعنتی؟؟
گفتم : آرره .چطور ؟؟
گفت: زن من اونشب اومده بود تو اتاقت . ولی توئه نامرررد با اون زهرماری
که به خوردش دادی اونو افلیج کردی . الان من موندم و 70 ، 80 تا بچه قد و نیم قد و یه زن افلیج !!
اونم به این خاطرکه توئه لعنتی حاضر نبودی یه چیکه ازون خونتو به ما بدی !!

......................................
سکوت سنگینی بینمون برقرار شد !
بغضی تلخ داشت گلومو فشار میداد . راسشو بخاید دیگه طاقت نیووردمو زدم زیر گریه ........
....................
از فردای اونشب ما باهم شدیم عین دوتا دوست خوب .
هرشب میاد پیشمو تا دلش میخاد میذارم خون بخوره .
راستش خودش حد و حدودشو میدونه و هیچوقت سواستفاده نمیکنه !
حال زنشم خدارو شکر روز به روز داره بهتر و بهتر میشه !
تا اینکه دیشب دیدم دوتایی با زنش که یه عصا زیر بغلش داشت
اومدن پیشم ..
جای همگی خالی ..
دوتاییشون نشستن رو دماغم و گفتن : بزنیم ؟؟
منم خندیدمو گفتم :
هرچقد دلتون میخاید بزنید .خوش باشید ...

یعنی تا آخر نشستی خوندی ؟

عمه ی مریضی دارم مراعاتشو کنید :دی

یعنی میشه

ﯾﻌﻨﯽﻣﯿﺸﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﻋﻠﻢ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﮐﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺘﻮﻧﯽ ﺩﺳﺘﺘﻮ ﺑﮑﻨﯽ ﺗﻮﻭ ﺻﻔﺤﻪ ﯼِ ﻣﺎﻧﯿﺘﻮرِِ ﻃﺮفﻭ ﺑﮑﺸﯽ ﺑﯿﺮﻭﻥ ، ﺩﻭ ﺗﺎ ﺑﺰﻧﯽ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﺶ ﺑﻌﺪ ﺑﺬﺍﺭﯾﺶ ﺳﺮ ﺟﺎﺵ ؟؟

ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺳﻮﺍﻝ ﯾﮏ ﺷﯿﺮﺍﺯﯼ ﺍﺯ ﯾﮏ ﻣﺨﺘﺮﻉ :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﮐﺎﮐﻮ ﭼﯿﻄﻮ ﺣﻮﺻﻠﺖ ﺷﺪ؟ :))))))))


شکست عشقی

یه بارم دوس دارم یه وبلاگ "شکست عشقی" درست کنم با قالب سیاه 

بعد،از اینعکسای خودکشی اینا بذارم 

بعد اهنگ مجید خر صدا که میخونه"عزیزم دستات نلرزه تیغ اولو بزن" رو هم بذارم. 

بعد شکل موس رو هم جمجمه اسکلت بذارم 

خخخخخخخخخخخخخخخ 

فونت نوشته هام هم خونی باشه 

هیچی دیگه... 

در آخر حال و هوای بعضیا رو درک کنم

التماس دعا

به ماه خدا نزدیک میشویم.
وقت بخشیدن و صاف کردن دلهاست.
پس اگر نگاهی,صدایی,زبانی ازمن بر دلت ترکی انداخته, به بزرگی میزبان این ماه مرا ببخش.
شاید فرصتی برای جبران نباشه....
التماس دعا

خخخخخخخخ

اونایی که قراره دو سال دیگه کنکور بدن توجه کنن
.
.
.
.
.
اون موقع ماه رمضونه,کچلا کیک و ساندیستون پرید

جک جک

پس از "مبارک" و "مرسی" گزینه های زیر برای ریاست جمهوری مصر پیشنهاد میگردد :
١: جناب آقای "خیلی ممنون".
٢: ژنرال "باتشکر"
٣:دکتر "تشریف داشتین"
و
۴ : آقای "ای بابا این چه حرفیه" 

 

 

 

 

 

زیبا ترین روز یک ایرانی می دونید با صدای کی آغاز میشه ؟
.
.
.

لـــــــــــــوازم منزل خریداریم
ضایعات خریداریم !
کمد فرش کهنه خریداریم !!

 

  

 

 

در بدن انسان بیشتر از 7 تریلیون عصب وجود دارد.
دیده شده بعضی از آدمها توانایی اینو دارن که روی تک تک این عصب های لعنتی قدم بزنن!

 

حتما بخونیدش

و آتش چنان سوخت بال و پرت را
که حتی ندیدیم خاکسترت را

 

به دنبال دفترچه خاطراتت
دلم گشت هر گوشه سنگرت را

 

و پیدا نکردم در آن کنج غربت
به جز آخرین صفحه دفترت را

 

همان دستمالی که پیچیده بودی
در آن مهر و تسبیح و انگشترت را

 

همان دستمالی که یک روز بستی
به آن زخم بازوی همسنگرت را

 

همان دست هایی که پولک نشان شد
و پوشید اسرار چشم ترت را

 

سحرگاه رفتن زدی با لطافت
به پیشانی ام بوسه آخرت را

 

وبا غربتی کهنه تنها نهادی
مرا آخرین پاره پیکرت را

 

و تا حال می سوزم از یاد روزی
که تشییع کردم تن بی سرت را

 

کجا می روی ای مسافر؟ درنگی!
ببر با خودت پاره دیگرت را

 

محمدکاظم کاظمی 

  

امروز سالگرد یکی از کسانی ست که در جنگ تحمیلی برای دفاع از میهنش جانش را فدا کرد

این شعرو تقدیم میکنم به دایی عزیزم:شهید محمود شعاعی نقندر 

جان من میدونستید؟؟؟

ﺁﻳﺎ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﻴﺪ ﭼﻨﺪ ﻧﻮﻉ ﻋﻨﻜﺒﻮﺕ ﺩﺍﺭﻳﻢ؟؟؟
.
.
.
.
ﻳﻚ ﻧﻮﻉ ﻋﻨﻜﺒﻮﺗﻬﺎﻳﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺗﺎﺭ میزنند
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﻘﻴﻪ ﺑﻠﺪ ﻧﻴﺴﺘﻦ ﺗﺎﺭ ﺑﺰﻧﻦ ﭘﻴﺎﻧﻮ ﻣﻴﺰﻧﻨﺪ :))

پسرا توجه کنن

پسرا ﺗﻮﺟﻪ ﮐﻨﯿﺪ
 
دخترا ﺑﻪ ﯾﻪ ﺩﺭﺩ ﺑﯿﺶ ﺗﺮ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺭﻥ...
.
.
.
.
.
.
.



.

.
.
.
.
ﺍﻭﻧﻢ ﺍﻳﻨﻪ ﻛﻪ ﺑﺰﺍﺭﻱ ﺭﻭ ﺳﺮﺕ ﺣﻠﻮﺍ ﺣﻠﻮﺍﺷﻮﻥ ﻛﻨﻲ، ...ﭼﻮﻥ ﺍﺯ ﺳَﺮِﺗﻢ ﺯﻳﺎﺩﻥ؛

دخترااااااااااا بیاین وسط میخوایم قر بدیم

ای خداااااااااااااااا

یکی مثل حضرت یوسف به خاطر خوشگلیش و زکاوتش باید بشه عزیز مصر... !!!

یکی هم مثه من . . . . . .

با این همه خوشگلی و متانت و جذابیت باید بشینم اینجا پست بذارم ای خدااااااااااااااا

از خدا بیترسین...

یه خونه خالیم نداریم....


.

.

.


با خودمون و خدای خودمون خلوت کنیم...
چیــــــــه ؟
فکر کردی من از اوناشم ؟ بـــــرو از خدا بترس...
تسبیحم کوووووووو؟ کی ورش داشته ؟

استغفرالله 

 

 

 

 

جک

*بچه 8 سالشه از باباش تبلــــت میخواد...!!اونوقت ما 8 سالمون بــود دستمـــونو گـــاز میگرفتیم جاش بمونه شبیــه
ساعــــت مچــی شه 

 

 

 

 

*دیروز بعداز ظهر رفتم سری تیغ ژیلت فیوژن بخرم، فروشنده گفت بسته چهار تاییش
50
هزار تومن !!هیچی دیگه رفتم رساله رو ورق زدم دیدم نوشته:المَحاسِنُ زینَتُ الرَجُل 

 

 

 

 

بچه که بودم هربار میخواستم قرآن با صوت بخونم فقط اعوذ باالله و بسم الله ش
رو شبیه عبدالباسط میگفتم،
باقیش رو مثل شماعی زاده میخوندم 

 

 

 

 

*قدیما آیفون معمولی بود می گفتیم : کیه ؟
طرف می گفت : منم!الان که تصویری شده هرکی زنگ میزنه ،
ژست میگیره بعد زل میزنه به افق 

 

 

 

 

 

*دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده
سواد داری؟ (چه ربطی داشت؟؟!!!(نوچ نوچ
بی سوادی؟
نوچ نوچ
...
پس تو خر من هستی!!!!!!!!!!! !و به این ترتیب ما بزررگ شدیم به صورت اسکول وار!

.....................

آنکه می رود فقط می رود ولی آنکه می ماند
درد می کشد ، غصه می خورد ، بغض می کند ، اشک می ریزد و تمام اینها روحش را
به آتش می کشد و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت آرام آرام
خاکستر می شود …

اری، این است خاصیت عشق یک طرفه...

:((

درد و دل هایت را به کسی نگو
یاد میگیرد چگونه دلت را به درد اورد...
  

 

 

  

 

گفتی : نفرین میکنی ؟
گفتم : نه ، اما از خدا میخوام  

هیچکس ، اندازه من دوستت نداشته باشد . . .

  

جک دزدی تو روز روشن

جدیدا پشه های خونمون قابلیت عبــور از پتو رو هم

بدست آوردن

در حـــد کریس آنجل!
.
.
.

.
.
یکیشون اومد در گوشم گفت :

مااااااااااااااااااایند فریییییییک :)) 

 

 

 

 

 

یه سری از این آدما باید شعور و تربیت رو از وسایل

الکترونیکی یاد بگیرن !

الان موبایل و سینمای خانگی هم روشن میشن سلام

میکنن،

تاره نوکیا دستم میده !!!

  

 

 

 

 

 

یارو تا دیروز توی خونه شون نمیذاشتن چایی بُخوره که

یه وقت شب جاشو

خیس نکنه !!!

حالا به ما که رسیده میگه : قهــــــوه!!! فقط تلخ باشه

پلـــــیززز…. :| :|

  

 

 

 

 

 

ﺳﺎﻋﺖ ﺩﻭ ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ ﯾﮑﯽ ﺍﻭﻝ ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ

ﺩﺍﺩ

ﮐﻪ ﻣﻦ ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ۲۶ ﺳﺎﻟﻢ ﺍﺯ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﻗﺮﺁﻥ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺷﻤﺎ ﺭﻭ

ﻫﻤﯿﻨﺠﻮﺭﯼ ﮔﺮﻓﺘﻢ

ﺍﮔﻪ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺗﻮ ﺭﻭ ﻗﺮﺁﻥ ﺟﻮﺍﺑﻤﻮ ﺑﺪﻩ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺘﺖ

ﺩﺍﺭﻡ !!!

ﻣﻠﺖ ﺗﺤﺖ ﻓﺸﺎﺭﻥ ﺑﺨﺪﺍ |:


 

 

یه پسرست تو دانشکدمون قیافش شبیه بقیه پول خیار

شوره،

اونوخت همیشه حلقه ازدواج میکنه دستش میگه

میخوام دخترا فکر کنن ازدواج کردم مزاحمم نشن!!

 

:|

دلت تنگ یک نفر که باشد...
تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد
و لحظه ای فراموشش کنی ، فایده ای ندارد ...
.
.
تو دلت تنگ است..
دلت برای همان یک نفر تنگ است ...
تا نیاید ،
تا نباشد ،
.
.
.
تو هنوز " دلتنــــــگی " !!!