...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

اطلاعیه ی خوب

خب دوستان یه خبر خوشحال کننده دارم: 

شنبه میحوایم یه جشن باحال بگیریم و همه دعوتن. 

مکانشم:همین جا ساعت ۶:۳۰ تا تا هر وقت شما بگین. 

بهتون نمیگم به چه مناسب که سویپرایز باشه. 

از ساعت ۶:۳۰ هم همه ی نظرات بدون تایید به نمایش گذاشته میشه که اگه میخواستین با هم حرف بزنین راحت باشین.(چهقدر من گلم:)) پس سوء استفاده نکنین که من حواسم بهتون هست. 

حتما بیاین منتظر حضور گرم شما هستم.

نظرات 10 + ارسال نظر
fafa.tk پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 15:06

بعله میدونیم واسه چیه!!!

نگی ها

مرضیه پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 18:22

واااااااااااااااااااااااای منم دعوتم دیگه
من میام حتما
ببخشید این مدت میومدم ولی سرم شلوغ بود حس نظردادن نداشتم
ولی شنبه میام جبران مبیناجوووون

همه دعوتن شما هم که مهمون درجه اولین.
عب نداره گلم

modest man پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 19:32 http://evilandangel.blogsky.com

کلاس زبانم

وایییی نه.تا ساعت چند؟؟

A A A پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 20:38 http://3-5-2.blogsky.com/

ای ول من دبیرستان نیستم اون ساعت

چه خوب

mona جمعه 19 مهر 1392 ساعت 00:36 http://3noghtestan.blogsky.com

باید با مدیر برنامم هماهنگ کنم ببینم میتونم بیام یا نه!!!!!!!

تشیف بیارین!خوشحال میشیم!به هر حال وجود یه مونگول تو جشن تولد باعث خندس دیگه!

فاطمه78 جمعه 19 مهر 1392 ساعت 15:53

منم که اصن نیام صفا نداره!
پس منم لطف میکنم و تشریف میارم!

بعلـــــــــه!
شما که یه پای مجلسین!

فاطمه78 شنبه 20 مهر 1392 ساعت 18:35

چی شد پس؟!
الان دقیقا6:34 هستا!
من منتظرم!

ببخشیددددد!

4.مریم شنبه 20 مهر 1392 ساعت 18:46

کدوم گوری هستیدعزیزان؟!

کلاس بودم!

mona شنبه 20 مهر 1392 ساعت 18:49 http://3noghtestan.blogsky.com

زهره مار!!!!!!!!!!!!!!!
الان که هیچکدوم از شما احمقا نیستین!!!!!!!!!!!!!!!!!!

احمق خودتیییی!خررررر

عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..

امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!

و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!

و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست ..

و غمــت سـهم ِ مــن!
upam!

به به. ولی من یادم نمیاد لباسی جا گذاشته باشم.
تو از کجا لباس منو گیر اوردی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد