...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

تو روحت اگه نخندی

 گاج منتشرکرد:
اولی ها، دومی ها، سومی ها، کنکوری ها...
خــــــاک بر سرتــون با این وضع درس خوندنتون...

 *************************

هوس کوکتل شاه میگو با سس خرچنگو خاویار فراوان و کنیاک هنسی کردم...منتهی تاحالا نخوردم... :)))

  ************************

میدونستین خرچنگها تو عروسیاشون نمیتونن دست بزنن

فقط بشکن ریز میزنن!

برید حال کنید با این اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم !!

  ************************

 مامانم میگه پسرم همینجوری که نشستی پا اینترنت

این تخم مرغارم بزار زیرت جوجه شن…

احساس مسئولیت که نداری حداقل حس پدری رو تجربه کن !

  ************************

این چینیا واقعا زبون همدیگرو میفهمن یا جلو بقیه آبرو داری میکنن؟!

  ************************

من هروقت زمین میخورم به جای اینکه ببینم کجام داغون شده

فقط نگا میکنم دورم کسی نباشه.

بعد میام خونه میبینم عه دستم قطع شده!

 *************************

بعضیا هستن میخوان باعث تنوع شن

ولی زیاد وارد نیسن باعث تهوع میشن . . .

 ************************* 

وصیت کردم هرکی تو مراسم ختمم گفت:”خدابیامرزتش،راحت شد”

با لبه ی سینیه حلوا بکوبن دهنش اونم راحت شه بیاد پیش من!

  *************************

امروز یه سر رفتم محله قدیممون

همه خونه ها و مغازه ها و آدما رو یه دل سیر نگاه کردم

ولی هیچ حس خاصی بهم دست نداد …

آخه ما هنوزم تو همون محله زندگی میکنیم …

 **************************

آیا میخواهید همیشه و همه جا بدرخشید؟

به خودتان مقداری اکلیل بزنید..

 من امتحان کردم خوب جواب داد  **************************

چرا به اونی که اولین بار به ذهنش رسید زرشکو سرخ کنه بریزه توی پلو نوبل ندادن؟

خدمت به بشریت مگه فقط کشف واکسن و قرصه؟

یه روز یه چینیه میره بالای کوه داد میزنه:
هین تا ساو سین شین ساورووشیانگ
.
.
.
.
از کوه صدا میاد دهنت سرویس خیلی سخت بود میشه دوباره بگی؟!؟؟ 

 

صلوات بفرست...

دوست پسرت مثه آرمین نباشه بهم بزنی بره یه ملت و خبر دار کنه صلواااااااااات !!

راه حل مهم

آیا شست جورابتان سوراخ شده است؟
آیا جوراب دیگری ندارید؟
آیا از بیرون افتادنِ شستِ پایتان خجالت میکشید؟
ما برای شما راه حلی داریم:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
لنگه ها رو جابجا کن،سوراخش میفته رو انگشت کوچیکه معلوم نمیشه

خخخخخخ

اصن هر جور حساب کتاب میکنم میبینم نـــــــــــه

.

.

.

.

آدم خیلی توپی هستم بدون من اینترنت به شما نمیچسبه !!!http://www.freesmile.ir/smiles/84762_(24).gif




خوب اینم یه بازی

   

جواب ها رو  ادامه بدین.اینم از جواب های من به این سوالات.

 

۱ بزرگترین ترس زندگیت چیه؟   

 

اینکه یه روز یه راهی کشف بشه که تا ابد زنده بمونم . 

2- اگه 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی؟ 

یعنی تا جایی که میتونستم چشمهای مردم رو از پشت میگرفتم و میگفتم من کیم ؟ وقتی بعدش میدیدن کسی نیست و فرار میکردن پشت سرشون میدویدم و صدای غول در می آوردم

3- اگه غول چراغ جادو یه آرزوی 5 تا 12 حرفی رو برات برآورده کنه اون آرزو چیه؟ 

رها رو عاقل کن  

4- از میان اسب سگ پلنگ گربه عقاب کدوم رو انتخاب میکنی؟ 

عقاب   

5- کارتون مورد علاقه کودکی؟ 

شاید تام و جری

6- در پختن چه غذایی تبحر دارید؟

تخم مرغ- سوسیس

7- اولین واکنش شما در موقع عصبانیت...؟

اگه طرف روبروم زن باشه یه عالمه سرش داد میزنم و اگه مرد باشه عین بز زل میزنم تو چشاش.

8- با مرغ دریا و اورانیوم و خسته یه جمله بساز...

من میخواهم با مرغ دریا و اورانیوم و خسته یک جمله بسازم اما نمیتوانم ولی مرغ دریا اورانیوم بخور تا اتمی بشی و خسته نشی .

9- دو بیت شعر که خیلی دوسش داری...

انچنان کز رفتن گل خار می ماند به جا  

از جوانی حسرت بسیار میماند به جا 

آه  افسوس و سرشک گرم و داغ حسرت است 

آنچه از عمر سبک ئرفتار میماند به جا 

( صائب) 

10- .اگر بخواهید به گذشته حال و آینده سفر کنید کدام روز خواهد بود...؟ 

به روزی که خواهرم دنیا اومد تا خفش کنم

11- اگه قرار باشه از ایران برید کدوم کشور خواهد بود؟ 

میرم افریقا جنوبی

 

12-بهترین اس ام اس اینباکس گوشیت؟

به نظرم اونیه که مونا نوشته بود  بدبختت میکنم بیجچاره 

13 -اگه قرار باشه3 نفر از آشناهات رو امشب به مهمونی دعوت کنی اونا کیا هستن؟ 

مونا-رها-نادیا

 

14- اگه قرار باشه یه کلمه رو از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون چیه؟

قِناری

15- کسی که بخواهید ملاقات کنید؟

جاستین بیبر بعد خفش کنم

16- اسم دیگه برای وبلاگتون؟

انتر خوشحال

7- شبیه چه میوه ای هستید؟ 

فک میکنم خیار شور 

18- سه خصوصیت بد اخلاقیت؟

زود از کوره در رفتن - زیاد فحش دادن- زیاد شوخی کردن

19- کاشکی...؟

عطیه ادم بشه و سر عقل بیاد و یا زبونش قطع میشد وبعد از کره زمین بیرون انداخته میشد.

والا

ملت همچین خوشحالن انگار من رئیس جمهور شدم  ^_^

کتاب محسن رضایی

میگن رضایی میخواد یه کتاب بنویسه به نام (دوران نامزدی)

یه خواهش از آقای روحانی

آقای روحانی... خواهش میکنم جون عزیزت... 

با دوست دختر ارمین2afm هم صحبت کنین برگرده. این بچه مرد بس که زار زد

دقیقا همینجوریه

اینایی که تو انتخابات رای ندادن ولی هوار میکشن و میرقصن حکم همونا هستن که روزه نمیگیرن ولی سر سفره افطار دو اپی میخورن.

شادی مردم بعد از انتخابات

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  

  

 

 

 

 

 

شادی مردم مشهد بعد از انتخابات  

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

حرف دلم

همیشه دوست داشتم باعث لبخند دیگران بشمگاهی انقدر در این کار تلاش می کردم که فکر میکردند دارم سوء استفاده می کنم غافل از این که انقدر دلم ساده بود که نمیدانست سوء استفاده یعنی چه!!! 

همیشه کمبود لبخند داشتمو دوس داشتم بقیه اینطور نباشن و همیشه شاد باشند اما هیچکس باورم نکرد همونطور که الان کسی برا این نوشته ها ارزشی قائل نمیشه... 

و نداشتن این باور ها برایم قلبی چون سنگ ساخت... 

ای کاش در این دیار نبودم...

بازم جکای باحال داغ داغ

از کسانی که تو کامپیوتر شون
فایلها رو با اسمهایی مثل hjkhkjkh ذخیره میکنن
توقع اتاق مرتب و جمع و جور نداشته باشید  

 

 

 

 

یکی از سرگرمی های مورد علاقم اینه که
یه پچه ی ۳ تا ۶ ساله رو بغلش میکنم و دور خودم میچرخم
تا سرش گیج بره ، بعد میذارمش  رو زمین تا راه بره
بعد میشینم نگاه میکنم که چطور هی میخوره به در و دیوار 

 

 

 

میدونی لذت بخش ترین لحظه زندگی کیه
وقتی یه عطسه میکنی از ته دل
یعنی انگار ری استارت میشی

وقتی می پرسی چیزی میخوریین ؟
اونی که میگه : من یکی دو لقمه باهات میخورمجدا موجود ترسناکیه 

 

 

 

    اینایی که هر کاری در توانته براشون انجام میدی آخرش بهت میگن :مگه من ازت خواستم ؟؟؟
یعنی با آر پی جی ” بزنی لهشون کنی بازم کمه… خالی نمیشی !!!! 

    
 

 

 

اطلاعیه مهم

هر جا خواستی رای بدی : 

شماره حوضه+ صندوق+شماره سریال یرگه رای رو یاداشت کن و بعد تو سایت www.rohani92.com ثبتش کن. 

به هر کس میخواد به روحانی رای بذه بگو.

:-))

حالا خانوما امروز برای انتخابات چی بپوشن؟؟!!

تهدید...

باید با اینایی که  کامنت نمیذارن این کارو کرد!!!!

 

این یک اخطار بود از جانب مدیر عصبانی جدی بگیرید

خدافظی...

از اونجایی که همه دوستان در مورد رفتنشون گفتن من با خودم فکر کردم که یه پست بزارم تا منم احساس بشم و اینم از پست درخشان من: 

خوب اول از همه از دوستانی که تنها کارشون تو مدرسه زدن من و یا فحش دادن به من بود خدافظی میکنم و امیدوارم هر مدرسه ای که میرین همین بلا سرتون بیاد. 

 

سپس از معلمای عزیزی که منو در اردو ها و حتی تو مدرسه سوژه میکردن متشکرم. 

و از مدیریت مدرسه سرکار خانم فروزان و  خانم رحیم زاده بسیار متشکرم چون زحمات زیادی برای من کشیدن. 

و از همه مهم تر خانم رحیم زاده که منو فراوان دوست داشتن در این حد که هر وقت منو میدن چشم غره زیبایی به من میکردن و بعد من از ترس ایشان پا به فرار می ذاشتم  دِ بدو... 

 

باز هم تشکر میکنم تا قشنگ از تشکر سیراب بشین. 

خوب دوستان الان متوجه شدین که من هم وجود دارم؟ 

اگر متوجه شدین که خدارو شکر و اگر متوجه نشدین دعا میکنم همه نمره هاتون پایین تر از من بشه

بدویین

تو نظر سنجیم شرکت کنین. 

بدویین بدویین که دیر شد...

نه واقعا ایا میدانید؟

 آیا میدانید زور پرینتر از رایتر و اسکنر بیشتر است ؟ به گونه ای که اگر با هم دعوایشان شود پرینتر جفتشونو بد رقم میزنه ؟ 

 

آیا میدانید که زور روح بیشتره یا جن یا دیو یا غول یا قربان یا ارباب یا کلنل یا مارشال ؟ اگر میدانید به من هم بگویید ، چون من آیا نمیدانم .

 

آیا میدانید که باید بدانید و الا نادانید ؟

 

آیا میدانید اگر در شب چهارده برای بدر ماه زبان در بیاورید ماه هم برای شما زبان در می آورد ؟

 

آیا میدانید ماکارونی 7.3 برابر خورشت قیمه دور دهان را رنگی میکند ؟

 

آیا میدانید اگر شب شیر و تخم مرغ با پیاز و نخود بخورید و پتو را روی سرتان بکشید خطر مرگ شما را تهدید میکند ؟

 

 آیا میدانید پسران شاشو اگر شب ادراری را تا سن 47 سالگی همراه داشته باشند از خدمت معاف میشوند ؟

 

آیا میدانید هر کی گفت اینقدر بدم از این میاد حتما عاشق همونه که میگه بدم ازش میاد ؟

 

آیا میدانید ای وای بلا بگیری یعنی خیلی با حالی ؟

 

آیا میدانید اگر مخابرات بفهمد خانواده ی شما به روابط شما مشکوکند الکی 28000 تومن میذاره رو قبض موبایلتون ؟

   

آیا میدانید اگر به اولین خواستگار خود (حتی اگر دمپایی ابری باشد) جواب رد بدهید حتی اگر آنجلینا جولی باشید دیگر شوهر نخواهید کرد ؟

 

آیا میدانید که هر کس به من گفت لوس و بی مزه شخصی است که در دوران کودکی شاهد کتکاری بین والدینش بوده و سپس خانواده او را سر راه گذاشته و همه با هم فرار کرده اند و بعد کلا آدم میزونی نیست ؟

 

آیا میدانید که هر کس بعد از خواندن این آیا میدانید ها بگوید وای چقدر این مبینا خفن و توپ و با مرام و با حال و خوشگل و اصلا آره است ، کلا بختش نه تنها باز میشه بلکه پولدار میشه و بعد بچه دار میشه و هی با خانواده میرن هاوایی واسه آخر هفته ؟

 

نه آیا میدانستید اینها رو ؟

فانتزیمه که

پلیس تو ایست وبازرسی ماشینم رو نگهداره

بگه اسم؟

بگم عباس

بگه نام پدر؟
بگم عباس علی

بگه فامیلت چیه؟

بگم عباسی

بگه از کجا میای؟

بگم عباس آباد

بگه کجا میری؟

بگم بندر عباس

پلیسه شاکی شه

بگه بی شرف منو سرکارگذاشتی

بگم نه به حضرت عباس

خمیازه

خمیازه پیامی از بدن هست که اعلام میکنه ۱۰ درصد از باتری باقی مونده !