...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

:))

 

 بچه ها بیاین یه کم با روح و روان مونا قبل از باز شدن مدارس بازی کنیم:)) 

 من که از این چیزا حالم بهم میخوره شما ها رو نمیدونم.

ادامه مطلب ...

سوال :-D

آیا میشه رو میز نهارخوری شام هم خورد؟

تروووووووووووووووووووول

برای دیدن ترول ها به ادامه مطلب برین.  ادامه مطلب ...

واقعا باید از گربه های له شده ی کف خیابون پرسید :
.
.
.
.
.
.
.
.
اونور خیابون چی داشت که اینور نداشت ؟!

:-))

قدیما چطور میرفتن سر چشمه آب میاوردن؟
.
.
.
.
.
.
.
.
ما کتریمون که خالی میشه هیچکس مسئولیتشو به عهده نمیگیره

 

 

همینطوری خبر خوب میشنویم.

یه خبر خوشحال کننده دیگه هم هست : 

خانم نسرین ستوده و چند تا زندانی سیاسی دیگه آزاد شدن. 

و همچنین چند روز پیش خانه سینما بار دیگر بر روی سینما گران باز شد. 

امیدوارم از این به بعد خبرای خوب بیشتری بشنوییم              

  

زنده باد ایران و ایرانی

^_^

صعود مقتدرانه ی استقلال به جمع * 4 * تیم برتر آسیا مبارک

اطلاعیه

میخوام براتون یه اهنگ جدید و شاد بذارم که حال بکنین وقتی اومدین وبم. 

فقط نظرتونو بگین تا در صورت نیاز بردارمش

والا =))

قیافـــه ام نـــدارم واستــــون قیافـــه بگیــــــــرم...

:-))

ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺩﻭﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﻧﺎﺭ ﻣﯿﮕﻦ ﺑﺎ ﻧﻈﻢ ﻭ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﯾﮑﺠﺎ ﻧﺸﺴﺘﻪ
ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺩﻭﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺫﺭﺕ ﺷﻠﻮﺍﺭﮎ ﭘﻮﺷﯿﺪﻥ ﺗﻮ ﮐﻮﭼﻪ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﻦ!

والا

ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻗﺪﺭ ﺑﻪ ﺧﺎﻭﺭ ﻣﯿﺎﻧﻪ ﻋﻼﻗﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﭼﺮﺍ ﻧﻤﯿﺎﺩ ﺯﻣﯿﻨﺎ ﺭﻭ
ﻋﻮﺽ ﮐﻨﯿﻢ؟ ﻭﺍﻻ ﻣﻦ ﮐﻪ ﺭﺍﺿﯿﻢ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨم.

D:

از این که مجانی با من دوستید چه احساسی دارین؟D:

:-))

مورد داشتیم...
.
.
.
.

.

دختره به خاطر کلیپس تو ماشین جا نشده

=))

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﺘﻮﻟﺪ 79 ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ :
ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺑﻪ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﭘﻮﻝ ﮐﺎﺭﺕ ﺷﺎﺭﮊﻫﺎﻳﻢ ﺭﺍ ﺳﻴﮕﺎﺭ ﻣﻴﺨﺮﻡ ﻭ ﺑﺎ
ﺧﻴﺎﺑﺎﻥ ﺣﺮﻑ ﻣﻴﺰﻧﻢ ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺁﺧﻪ ﭘﻠﺸﺖ
ﺗﻮ ﭘﻮﻝ ﮐﺎﺭﺕ ﺷﺎﺭﮊﺍﺗﻮ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭ ﻟﻮﺍﺯﻡ ﺗﺤﺮﻳﺮ ﺑﺨﺮ 10 ﺭﻭﺯ
ﺩﻳﮕﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﯼ ﻣﺪﺭﺳﻪ :))) !!!...

دوباره اطلاعیه

سلام دوستان. 

این یادداشت +16 اینقدر بد بود که شما در این حد حمله کردین به من. 

خوب من دیگه از این مطلبا نمیذارم چون فهمدیم خیلیاتون با اینجور چیزا مخالفین. 

من از همین جا عذر خواهی میکنم و دیگه از این جور مطلبا نمیدارم و اگه یه روزی میخواستم بذارم رمز دارش میکنم و رمزشم به اونایی میدم که با این چیزا مشکل ندارن. 

ولی از نظر خودم این مظلب هم اونقدر بد نبود

یه خاطره دیگه

 

لطفا برای مشاهده به ادامه مطلب برین

ادامه مطلب ...

از تراس که نگاه میکنی...

از تراس که نگاه میکنی... 

اون روبرو، یه خونه ست. 

که هرشب تا صبح چراغ شون روشنه O: 

خب حتما دارن فیلم بروسلی نگاه میکنند هرشب تا صبح!!!(مومن باید خوش بین باشه:)) 

یا لابد دارن پلی استیشن بازی میکنن P: 

یا شایدم یه قول دو قل ((= 

یه احتمال هم میگه دارند ماهپاره میبینند D: 

ولی خدا قوت بده هر کاری که میکنند 

من که به فکر پول برقشون هستم... همین!

+16

 این مطلب +16هست.اگه کسی دوس نداره نخونه ولی اگه رفتین ادامه مطلب تا اخرش بخونین 

ادامه مطلب ...

سوال :-D

ﻳﻜﻲ ﺑﮕﻪ ﺳﻮﺭﻳﻪ ﭼﻨﺪ ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮﻩ ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺩﻭﺳﺎﻟﻪ ﻧﻴﺮﻭﻫﺎﻱ ﺑﺸﺎﺭ ﺍﺳﺪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﭘﻴﺶ ﺭﻭﻱ
ﻣﻴﻜﻨﻦ ،
ﻫﻨﻮﺯ ﺑﻪ ﺁﺧﺮﺵ ﻧﺮﺳﻴﺪﻥ

وقتی که اسکول بودم

 

اگه خواستین برین ادامه مطلب خاطرمو ببینین و اگه خوشتون اومد بهم بگین

ادامه مطلب ...

یادتون باشه

عصر حجر، عصر اطلاعات، عصر ارتباطات، عصر فن آوری، عصر دیجیتال.
همه اینا ثابت میکنن که پیشرفت بشر همیشه در عصر صورت گرفته و از صبح زود بیدار شدن آدمی به جایی نمیرسه.

:-))

کسی که تو حمام با خودش حرف نمیزنه مریضه، روانیه... D:

من سکوت میکنم،خودتون ببینین

اﺳﺘﻘﻼﻝ : ﻣﺎ 23 ﺑﺎﺭﺑﺮﺩﯾﻢ ﺷﻤﺎ 17ﺑﺎﺭ !!..
ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﯿﺲ : ﻣﺎ 6 ﺗﺎﺯﺩﯾﻢ !!!...
ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ : ﻣﺎ ﺭﻓﺖ ﻭﺑﺮﮔﺸﺖ
ﺑﺮﺩﯾﻤﺘﻮﻥ !...
ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﯿﺲ : ﺧﺐ ﻣﺎ 6 ﺗﺎ ﺯﺩﯾﻢ !!!...
ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ : ﻣﺎ ﺩﻭﺑﺎﺭ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ ﺁﺳﯿﺎ ﺷﺪﯾﻢ
ﺷﻤﺎ ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﺑﺎﺭﻡ ﺑﻪ ﻧﯿﻤﻪ ﻧﻬﺎﯾﯽ
ﻧﺮﺳﯿﺪﯾﻦ !!..
ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﯿﺲ : ﻣﺎ 6 ﺗﺎ ﺯﺩﯾﻢ !!!...
ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ : ﻣﺎ ﺍﺯ ﺍﻟﻐﺮﺍﻓﻪ 5 ﺗﺎ ﻧﺨﻮﺭﺩﯾﻢ !...
ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﯿﺲ : ﻣﺎ 6 ﺗﺎ ﺯﺩﯾﻢ !!...
ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ : ﻣﺎ ﺯﻭﺩﺗﺮﯾﻦ ﮔﻞ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﻟﯿﮓ
ﺑﺮﺗﺮ ﻭ ﺗﻮ ﺛﺎﻧﯿﻪ 8 ﺍﻭﻧﻢ ﺍﺯ ﻣﺲ ﺳﺮﭼﺸﻤﻪ
ﻧﺨﻮﺭﺩﯾﻢ !...
ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﯿﺲ : ﻣﺎ 6 ﺗﺎ ﺯﺩﯾﻢ !!!...
ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ : ﺯﻭﺩ ﺗﺮﯾﻦ ﮔﻞ ﺩﺍﺭﺑﯽ ﻫﺎﺭﻭ ﻣﺎ
ﺯﺩﯾﻢ ﺗﻮ ﺛﺎﻧﯿﻪ ۳۰ !!...
ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﯿﺲ : ﻣﺎ ۶ ﺗﺎ ﺯﺩﯾﻢ !...
ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ : ﻣﺎ ﭘﺮﺍﻓﺘﺨﺎﺭﺗﺮﯾﻦ ﺗﯿﻢ ﺁﺳﯿﺎ
ﻫﺴﺘﯿﻢ !!...
ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﯿﺲ : ﻣﺎ ﻫﻢ 6 ﺗﺎ ﺯﺩﯾﻢ !...
ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ : ﺧﻮﺑﯽ؟ !
ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﯿﺲ : ﻣﺎ ﮐﻪ 6 ﺗﺎ ﺯﺩﯾﻢ !!!

این اخلاقمو خیلی دوس دارم

من یه اخلاق خیلی خوبی دارم و اونم اینه که هیچوقت نظرمو به کسی تحمیل نمیکنم
ولی کسی که نظرش با من متفاوته خره …
تموم شد و رفت ! :|