...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

دستم درد نکنه براتون جک دزدیم:))

تا حالا توجه کردین همیشه آخر عروسیا یه عالمه آدم آواره پیدا میشه ک همه

بهشون میگن تو با ماشین ما بیا...؟؟؟؟ 

 

 

 

 

 

ﺧﺪﺍ ﻭﮐﯿﻠی ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺑﺮﮐﺖ ﻗﺴﻢ

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﭘﺸﺖ ﺗﻠﻔﻦ ﺗﻮﯼ ﺟﻤﻊ ﺑﮕﻢ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺑﺎ ﺍﻭﻟﯿﻦ

ﭘﺮﻭﺍﺯ ﻣﯿﺮﺳﻮﻧﻢ! 

 

 

 

 

 

ﭘﯿﺮﺯﻧﻪ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺩﺍﺭﻭﺧﻮﻧﻪ.ﮔﻔﺖ ﻧﻨﻪ ﺟﻮﻥ ﻟﮑﻪ ﺑﺮ

ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺍﺭﯾﻦ؟ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺎ ﮐﻠﯽ ﻋﻔﺎﺩﻩ ﮔﻔﺖ ﻧﻪ ﻣﺎﺩﺭ

ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ.ﭘﯿﺮﺯﻥ ﻫﻢ ﺧﻮﻧﺴﺮﺩ ﮔﻔﺖ ﺧﻮﺏ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮐﻪ

ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ.ﺍﮔﻪ ﺩﺍﺷﺘﯿﻦ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺍﻏﻮﻧﺖ ﻣﯿﺰﺩﯼ..

ﯾﻌﻨﯽ ﺩﺍﺭﻭﺧﻮﻧﻪ ﺭﻓﺖ ﺗﻮ ﻫﻮﺍ  

 

 

 

 

یارو عکس پسرخاله ش رو گذاشته که تو امریکا بورسیه گرفته.

ملت به چه چیزایی افتخار می کنن . ما تو فامیل یکی رو داریم که می تونه

جمله (اسب حیوان نجیبی ست) رو کامل با آروغ بگه. اینا ارزشه . اینا هنره

نظرات 5 + ارسال نظر
aref شنبه 1 تیر 1392 ساعت 08:55 http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=10256

سلام

سایته خوبی داری من دائما از وبلاگت دیدن می کنم خیلی با حال هستش

من حیف دونستم که بهت نگم شما می توانی با گرفتن کد پاپ از سایت که برات درج کردم و قالب را ویرایش بزن و اون کد را قرار بده می بینی که هر کاربری وارد وبلاگت می شه به حسابت پول می آید من این موضوع گفتم چون وبلاگت رو دوست دارم مخلصت عارف

aref شنبه 1 تیر 1392 ساعت 08:55 http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=10256

سلام

سایته خوبی داری من دائما از وبلاگت دیدن می کنم خیلی با حال هستش

من حیف دونستم که بهت نگم شما می توانی با گرفتن کد پاپ از سایت که برات درج کردم و قالب را ویرایش بزن و اون کد را قرار بده می بینی که هر کاربری وارد وبلاگت می شه به حسابت پول می آید من این موضوع گفتم چون وبلاگت رو دوست دارم مخلصت عارف

mona شنبه 1 تیر 1392 ساعت 17:09 http://3noghtestan.blogsky.com

سومی عالی بود ینی

همش عالی ان

Atieh یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 11:33

والا از پیرزنای این دوره زمونه پیچی بعید نیس!

واقعا

Hany یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 17:12

با آخریه خیلى کیف کردم

:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد