...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

خوب اینم یه بازی

   

جواب ها رو  ادامه بدین.اینم از جواب های من به این سوالات.

 

۱ بزرگترین ترس زندگیت چیه؟   

 

اینکه یه روز یه راهی کشف بشه که تا ابد زنده بمونم . 

2- اگه 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی؟ 

یعنی تا جایی که میتونستم چشمهای مردم رو از پشت میگرفتم و میگفتم من کیم ؟ وقتی بعدش میدیدن کسی نیست و فرار میکردن پشت سرشون میدویدم و صدای غول در می آوردم

3- اگه غول چراغ جادو یه آرزوی 5 تا 12 حرفی رو برات برآورده کنه اون آرزو چیه؟ 

رها رو عاقل کن  

4- از میان اسب سگ پلنگ گربه عقاب کدوم رو انتخاب میکنی؟ 

عقاب   

5- کارتون مورد علاقه کودکی؟ 

شاید تام و جری

6- در پختن چه غذایی تبحر دارید؟

تخم مرغ- سوسیس

7- اولین واکنش شما در موقع عصبانیت...؟

اگه طرف روبروم زن باشه یه عالمه سرش داد میزنم و اگه مرد باشه عین بز زل میزنم تو چشاش.

8- با مرغ دریا و اورانیوم و خسته یه جمله بساز...

من میخواهم با مرغ دریا و اورانیوم و خسته یک جمله بسازم اما نمیتوانم ولی مرغ دریا اورانیوم بخور تا اتمی بشی و خسته نشی .

9- دو بیت شعر که خیلی دوسش داری...

انچنان کز رفتن گل خار می ماند به جا  

از جوانی حسرت بسیار میماند به جا 

آه  افسوس و سرشک گرم و داغ حسرت است 

آنچه از عمر سبک ئرفتار میماند به جا 

( صائب) 

10- .اگر بخواهید به گذشته حال و آینده سفر کنید کدام روز خواهد بود...؟ 

به روزی که خواهرم دنیا اومد تا خفش کنم

11- اگه قرار باشه از ایران برید کدوم کشور خواهد بود؟ 

میرم افریقا جنوبی

 

12-بهترین اس ام اس اینباکس گوشیت؟

به نظرم اونیه که مونا نوشته بود  بدبختت میکنم بیجچاره 

13 -اگه قرار باشه3 نفر از آشناهات رو امشب به مهمونی دعوت کنی اونا کیا هستن؟ 

مونا-رها-نادیا

 

14- اگه قرار باشه یه کلمه رو از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون چیه؟

قِناری

15- کسی که بخواهید ملاقات کنید؟

جاستین بیبر بعد خفش کنم

16- اسم دیگه برای وبلاگتون؟

انتر خوشحال

7- شبیه چه میوه ای هستید؟ 

فک میکنم خیار شور 

18- سه خصوصیت بد اخلاقیت؟

زود از کوره در رفتن - زیاد فحش دادن- زیاد شوخی کردن

19- کاشکی...؟

عطیه ادم بشه و سر عقل بیاد و یا زبونش قطع میشد وبعد از کره زمین بیرون انداخته میشد.

نظرات 16 + ارسال نظر
mona دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 12:30 http://3noghtestan.blogsky.com

۱ . بزرگترین ترس زندگیت چیه؟
این که یه روز قرار باشه تو خوابگاه دانشجویی هم اتاقیم تو باشی
2- اگه 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی؟
زندگیمو میکردم
3- اگه غول چراغ جادو یه آرزوی 5 تا 12 حرفی رو برات برآورده کنه اون آرزو چیه؟
خواهر دو قلو میخوام
4- از میان اسب سگ پلنگ گربه عقاب کدوم رو انتخاب میکنی؟
گربه
5- کارتون مورد علاقه کودکی؟
جنی و12پرنسس
6- در پختن چه غذایی تبحر دارید؟
کیک،نیمرو\املت و مشتقات تخم مرغ
7- اولین واکنش شما در موقع عصبانیت...؟
بستگی داره کی باشه اگه تو باشی میزنمت
8- با مرغ دریا و اورانیوم و خسته یه جمله بساز...
من بلد نیستم با مرغ دریا و اورانیوم و خسته جمله بسازم!(از بچگی هر وقت کم میاوردم همینو می نوشتم)
9- دو بیت شعر که خیلی دوسش داری...
من نمیدانم چرا میگویند اسب حیوان نجیبیست و کبوتر زیباست و چرا در قفس هیچکسی کرکس نیست گل شبدر چه کم از لاله قرمز دارد
.
.
.
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است
با دوستان مروت با دشمنان مدارا
10- .اگر بخواهید به گذشته حال و آینده سفر کنید کدام روز خواهد بود...؟
نمیشه بگم
11- اگه قرار باشه از ایران برید کدوم کشور خواهد بود؟
آلمان شایدم انگلیس
12-بهترین اس ام اس اینباکس گوشیت؟
نمیدونم
13 -اگه قرار باشه3 نفر از آشناهات رو امشب به مهمونی دعوت کنی اونا کیا هستن؟ شاید فک کنی فاطمه و پریسا و مریم ولی نه مهتاب و سحرناز و فرشته

اصن همتون بیشورین. منه بدبخت مگه چیکارتون کردم که اینطوری حرف میزنین.
منه بدبخت هی از شما ها صحبت میکنم ولی شماها...

فاطمه باحاله دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 13:18

من بعضیارو جواب میدم:
1-این که یه روز دوساتمو از دست بدم..همین طور مامان و بابامو
3-منو به خدا نزدیک کن
4-اسب
5-فردی ریزه مورچه سیاه و فوتبالیست ها
6-همه غذاها
8-مرغ دریا خسته بود اورانیوم خورد و مرد!
10- به روزی که با یکی قهر کردم.....:)
11-آلمان ...عشقم
12-دخترخاله ام:خونه باباجونم
13-دختر خاله ام - هدیه-مریم فهیمی
14-قهر
15-اونی که باهاش قهرم..... و هدیه
16-زندگی من تنها....
18-عصبانی میشم...فحش میدم...دادمیزنم
19-کاشی عطیه رو داشتم...مریم ر وداشتم...اون طرف رو هم داشتم...خدا رو هم داشتم

منم که کلا اینجا هلو هستم یا کدو.
بیشووووووووور چرا از من اسم نبردی؟؟؟!!!

Atieh دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 13:24

برو گمشو با این بازیت!
شتر در خواب بیند پنبه دانه مبینا خانوم!

اصن نمیرم گمشم. مطمئن باش این اتفاق میافته

mona دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 14:42 http://3noghtestan.blogsky.com

بقیش:
14- اگه قرار باشه یه کلمه رو از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون چیه؟
سانسور شد
15- کسی که بخواهید ملاقات کنید؟
وزغم
16- اسم دیگه برای وبلاگتون؟
دیونه خونه
7- شبیه چه میوه ای هستید؟
موز
18- سه خصوصیت بد اخلاقیت؟
من کلا همه خصوصیاتم خوبه ولی واقعا خیلی ساده ام عصبی بشم طرف رو در حد مرگ میزنم زود عاشق شدن
19- کاشکی...؟
سال دیگه مهتاب پیشم باشه تا کارای فاطمه منو به کشتن نده
.
.
.
راستی!!!!!
من کی همچین اس ام اسی بهت دادم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واقعا یادت نمیاد. اون شبی که همش داشتی منو تهدید میکردی و اینم یکی از اس ام اسات بود.

Hany دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 21:45

١.ولدمورت رو تو اتاقم ببینم
٢.سوار هواپیما مى شدم مى رفتم انگلیس قلعه ى هاگوارتز
٣.باتو موافقم:رها رو عاقل کن.جذاً یکى ازدیوونه ترین و در ضمن جالب ترین آدماییه که دیدم ولى براش نگرانم.
٤.پلنگ.من عاشق خطر کردنم.
٥.ردپاى آبى
٦.ماکارونى-خوراک مخصوص سبزیجات هانى-کیک-تخم مرغ و املت
٧.مى زنم یا یه چیزى پرت مى کنم
٨.یه روز یه آدم عاشق از زندگى خسته شد و اورانیوم زد به بدن و در حالى که به یک مرغ نگاه مى کرد مرد.
٩.وقتشه وقتشه رفتن وقتشه
وقتشه از تو گذشتن وقتشه
مهلت تولد دوباره نیست
مردن دوبارهء من وقتشه
١٠.به سال ١٥٠٠
١١.انگلیس
١٢.هیچ کدوم واقعیتش
١٣.یه شخصى-یه شخص دیگه -شخص شماره سه
١٤.خر
١٥.عموى مرحومم
١٦.sweet lifeمى خواستم اینو بذارم نمى دونم چى شد.
١٧.صددرصد هلو چون همه بهم مى گن
١٨.هیچ کى دیگه به قول معروف شکست عشقى نخوره

شماره 13 رو خوب اومدی.
و یه چیز دیگه ایول به تو چه غذاهایی رو بلدی!!!!

mona دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 21:54 http://3noghtestan.blogsky.com

پرسش از فاطمه:
1-واقعا اینقدر کت بانو هستی شما؟؟؟
2- با کی قهر کردی؟؟؟
3- چرا فقط منو تحریم کردی؟؟؟؟
الان مطئنم یه سوال تو ذهنت پیش میاد که چرا من اینقدر فضولم نه؟؟؟
.
.
.
و حالا تو مبینا...
اول اینکه من نمیتونم تورو دعوت کنم چون اگه دعوتت کنم جفتمون باهم میری اون دنیا بازم یادم نمیاد همچین اسمسی رو

ینی فضولیت در حد خیلی بالاست.تازه مگه تو نمیدونی فاطمه همه چی تمومه؟
خوب خری دیگه یادت نمیاد همون شبی که روز بعدشم باهات دعوا کردم یکشنبه زنگ اول بود و با خانم شهراد کلاس داشتین

فاطمه باحاله سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 12:36

منظور سوال اول مونا رو نمی فهمم.....
سوال دوم و سوم هم به تو چه!!!

منظورش کد بانویه.

mona سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 17:07 http://3noghtestan.blogsky.com

منظورم همونه سریع تایپ کردم دستم به جای د خورد رو ت
خیلی خری فاطمه
.
.
.
بعله مبینا جون در اون که شکی نیس فاطمه همه چی تمومه به خصوص تو نامردی که اصن کم نمیذاره برات
درضمن من اصولا روز های بد رو از زندگیم میبرم بیرون ولی یادم اومد واقعا بهترین اسمست بود؟؟؟خوب اگه اینقدر خوشحال شدی بگو بازم بهت بگم

اولا خودت خری
دوما اصلانم تو نامردی همه چی تموم نیست وگرنه من که 3 سال باهاش بودم ازش نامردی میدیدم.
بعدشم اون بهترین اسمم بود چون اون موقع قشنگ داشتی حرص میخوردی

mona چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 02:41 http://3noghtestan.blogsky.com

چه طرفداری میکنی؟؟؟؟نوبت تو هم میرسه
.
.
.
من؟؟؟من و حرص خوردن؟؟؟اشتباه فهمیدی گلم

بله پشت کور.
خیلی دوست داشتم اون موقع قیافتو ببینم. قبول کن کارد بهت میزدن خونت در نمیومد

4.مریم چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 06:33

من حوصله ندارم بنویسم...!

از بس که تنبلی عزیزم

mona چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 23:49 http://3noghtestan.blogsky.com

نخییییییییییییرم البته شایدم نمیدونم

خودتم اعتراف کردی:))

فاطمه باحاله شنبه 1 تیر 1392 ساعت 11:00

ممنون مبینا...

خواهش میکنم عزیزم

Hany یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 17:03

ایش....بدم میاد از آدماى دوست ذلیل

تو از چی خوشت میاد؟؟

NIKI JOOOOOOOOON چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 10:48 http://nikitalk.blogfa.com

هانی مث اینکه زیادی هری پاتر نگا کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ترسم اینه ک عزیزام بمیرن
بهتریناسمس:اونی ک وحید توش بهم گفت از بقیه دخترا پاک ترم چون حقیقتو بهش گفتم ولی دخترای دگ کارای کثیفشونو پنهون میکنن
بقیه رو هم حسش نی بنویسم

کشتی ما رو با این وحیدت.
ولی فک کنم اون موقع از خوشحالی بال در اوردی نه؟؟؟

Hanieh چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 12:30

مبینا
این فاطمه با حاله کیه؟

فاطمه هاشمی خودمون

Hany سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 21:06 http://Www.paygahkhandeh.blogfa.com

راستش زیاد مى خوندم نیکى جان از فیلماش متنفرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد