...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

بازم جکای باحال داغ داغ

از کسانی که تو کامپیوتر شون
فایلها رو با اسمهایی مثل hjkhkjkh ذخیره میکنن
توقع اتاق مرتب و جمع و جور نداشته باشید  

 

 

 

 

یکی از سرگرمی های مورد علاقم اینه که
یه پچه ی ۳ تا ۶ ساله رو بغلش میکنم و دور خودم میچرخم
تا سرش گیج بره ، بعد میذارمش  رو زمین تا راه بره
بعد میشینم نگاه میکنم که چطور هی میخوره به در و دیوار 

 

 

 

میدونی لذت بخش ترین لحظه زندگی کیه
وقتی یه عطسه میکنی از ته دل
یعنی انگار ری استارت میشی

وقتی می پرسی چیزی میخوریین ؟
اونی که میگه : من یکی دو لقمه باهات میخورمجدا موجود ترسناکیه 

 

 

 

    اینایی که هر کاری در توانته براشون انجام میدی آخرش بهت میگن :مگه من ازت خواستم ؟؟؟
یعنی با آر پی جی ” بزنی لهشون کنی بازم کمه… خالی نمیشی !!!! 

    
 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مطهر یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 07:46 http://modara.blogfa.com

با سلام و سپاس

سلام وممنون از بازدیدتون

سحرناز یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 13:57 http://www.blackberrys.blogfa.com

موافقم.هستم...

ممنون.

Atieh یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 15:38

آره والا!
به نظرم با اره برقی از وسط نصفشون کنی حقشونه!

ولی به نظر من کمشونه:))

mona یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 16:01 http://3noghtestan.blogsky.com

خیلی خنده دار نبودن خداییش از تو توقع بیشتری داشتم

خیلی روت زیاده همینا هم به زور پیدا کردم

Hany یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 19:22

اون که در مورد عطسه بود واقعیت بودنه جوک ولى واقعیت باحالى بود

صد در صد

4.مریم چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 06:45

اون 3 روبه شخصه رودخترخالم انجام دادم...انقدر خندیدیم که نگو!

چهقدر تو نامردی:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد