...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

خدافظی...

از اونجایی که همه دوستان در مورد رفتنشون گفتن من با خودم فکر کردم که یه پست بزارم تا منم احساس بشم و اینم از پست درخشان من: 

خوب اول از همه از دوستانی که تنها کارشون تو مدرسه زدن من و یا فحش دادن به من بود خدافظی میکنم و امیدوارم هر مدرسه ای که میرین همین بلا سرتون بیاد. 

 

سپس از معلمای عزیزی که منو در اردو ها و حتی تو مدرسه سوژه میکردن متشکرم. 

و از مدیریت مدرسه سرکار خانم فروزان و  خانم رحیم زاده بسیار متشکرم چون زحمات زیادی برای من کشیدن. 

و از همه مهم تر خانم رحیم زاده که منو فراوان دوست داشتن در این حد که هر وقت منو میدن چشم غره زیبایی به من میکردن و بعد من از ترس ایشان پا به فرار می ذاشتم  دِ بدو... 

 

باز هم تشکر میکنم تا قشنگ از تشکر سیراب بشین. 

خوب دوستان الان متوجه شدین که من هم وجود دارم؟ 

اگر متوجه شدین که خدارو شکر و اگر متوجه نشدین دعا میکنم همه نمره هاتون پایین تر از من بشه

نظرات 5 + ارسال نظر
بردیا دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 21:13 http://parszigorat.blogsky.com/

من متوجه شدم

افرین.

فاطمه باحاله سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 10:49

این ینی متوجه شدی؟

mona سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 15:03 http://3noghtestan.blogsky.com

چقدر به مغزت فشار اوردی اینو نوشتی؟؟

خیلی خیلی

حانیه چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 10:56 http://honeysee.blogfa.com

آرزوهات توحلقم!

به پا خفه نشی

حانیه چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 21:20

مبین جون خانم رحیم زاده هم از تو تشکر میکنه
تازه یه چیز جالب به من دم آخری لبخند زد







چخبر از پاشا؟

لطف دارن ایشون.
وای نگو که دلم خونه بعد از اون همه عوضی بازی حالا ادم شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد