...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

ای وای موش نخوره تو رو

 

 

پسر با این عکس چی میخواد ب ما بگه ؟

 

۱. با آستین حلقه ای میشه روسری کوتاه گذاشت

 

۲. من میتونم جلب توجه کنم

 

۳. دماغم احتیاج ب عمل داره آیا ؟

 

۴. تلم منو خوشگلتر کرده

نظرات 8 + ارسال نظر
فاطمه باحاله پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 08:31

دومی!!!!خخخخخخخخخ
واقعا هدفش چی بوده

نظر خوبیه.
معلوم نیست واقعا هدفش چی بوده!!!!

فاطمه باحاله پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 08:49

واقعا!!!!

مردای این دوره زمونه هم اینجورین دیگه.
ینی اسم مرد واسشون زیادیه...

mona پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 14:34 3noghtestan.blogsky.com

میخواسته بگه ماهم خلیم

دقیقا

هدیه پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 22:12

گبلا گفتم حالا هم می گم مردا آدم بشو نیستن !!!!

دقیقا.اصن پسرای این دوره زمونه اسم مرد واسشون زیادیه

Atieh جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 20:15

2!

گزینه خوبیه

یاسمن(من) شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 12:37

آدم حالش بهم میخوره نگاه کنه
تفلک مامانش

واقعا.
این همه زحمت کشیده بعد همچین پسری نسیبش شده

mahtab یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 16:31

میگه تا حالا آدم به ای ماهی دیده بودی آیا؟

نه زده رو دست هرچی خوشگله

Hany یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 21:03 http://Paygahkhandeh.blogfa.com

هیچ کدوم…مى خواسته بگه من وحشتناک ترین دختر دنیام!!

نه دختر به این خوشگلی.
اووووووووووووووووووووووووووووووووووق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد