...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

جمله نوستالژیک

 دیدی درد نداشت؟ 

 جمله نوستالژیک پدر و مادرها بعد آمپول زدن به بچه   هاشون در حالی که بچه داره خون گریه میکنه 

  یعنی اون همه اش ماله شوق بوده

نظرات 4 + ارسال نظر
mona پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 14:35 3noghtestan.blogsky.com

وای دست رو دلم نذار که دلم خونه یه بار داشتم در میرفتم مامانم کلام رو کشید و بذور بردم عین خر گریه کردم فقط

منم همیشه گریه میکردم و بعدش مامانم برای اینکه ساکت بشم سک سک میخرید

Atieh جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 20:14

مبینا!!!!!!!!
این تکراریه!
ولی همون یه دفعه ای که تو کل عمرم آمپول زدم کل درمونگاهو به فحش گرفتم بابام چیزی نمی گفت!
فقط بهم می خندید!
البته اون موقع کوچیک بودم ها!

به درک که تکراریه.
چه بابای باحالی داشتی ها!!!

سحرناز جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 20:15 http://blackberrys.blogfa.com

آپم بیا منتظرم!

باشه

Hany دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 20:11

من که هیچ وقت گریه نکردم برا آمپول!فقط یه بار که بار دوم مى خواستم پنى سلین بزنم زنه تست گرفت جاش اندازه قابلمه شد.حساسیت داشتم خدا رحمم کرد زنه اول نمى خواست تست بگیره مامانم راضیش کرد وگرنه الآن باید مى اومدین سر قبرم!!

ای خدا این مامانتم تمام ارزو های مارو از بین برد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد