...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

:))

یه شب خونه تنها بودم یهو صدای خنده از حیاط شنیدم ، گفتم برم بیرون ببیم کیه …
رفتم تو حیاط و چند متری رفتم جلو وایسادم بازم دیدم میخنده ، بازم یه خرده رفتم جلو وایسادم ، بازم صدای خنده اومد !
داشتم خودمو خراب میکردم ولی بازم رفتم جلو …
الان فهمیدین حیاطمون بزرگه یا بازم برم جلو ؟؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
mona دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 12:36 http://3noghtestan.blogsky.com

مگه چیه حیاطمون بزرگه

فاطمه باحاله دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 12:46

نه بازم برو جلو
برو
برو
برو
برو
.
.
.
.
.
.
.
..
....
.......
...........
...................
...........................برو دیگه
.
.
..
.
.
.
..
.
چرا نمیری؟
...
.
..
.
.
.
.
.
.
.
برو
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.بررررررررررررررررررررررررررررررررو

یعنی هنوز نفهمیدین حیاطمون بزرگه؟

Atieh دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 18:20

اِ !
پس اعتراف کردی تارزانی و تو جنگل زندگی میکنی!

چه ربطی داره فقط حیاطمون بزرگه

عسل بانو دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 18:25 http://1066922.blogfa.com


خیلی با مزه بود
ممنون از حضورت

خواهش میکنم

mona دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 23:55 http://3noghtestan.blogsky.com

آی خوب گفتی عطیه

عوضی

فاطمه باحاله پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 08:35

نه
بازم یرووووووووو
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
برووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
.
.
.
.
.
.
برررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررو
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.

.
..
.
.....

..
..
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

..
.
.
هنوز نفهمیدم!خخخخخخخخخخخ

برو گمشو دختره خل.

فاطمه باحاله پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 08:53

دختره خل تویی که ما رو مچل میکنی
ولی...
برررررررررررروووووووووووو
برو برو برو برو برو
.
.
.
.
برووووووووووووووووووووووو

خل که فقط شمایین.
تازه نمیخوام برم.

فاطمه باحاله پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 08:58

خب مشکل خودته بچه!
اصن مرض داشتی گفتی حیاطمون بزرگه؟

تو هم گیر میدی ها.
باشه بابا حیلط ما کوچیکه راحت شدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد