...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

سلام بر اسکلان گرامی

سلام بر دوستان گرامی.

به نظر من شما ها خیلی اسکل هستین که همچین موضوع مسخره ای رو باور کردین.

آخه به کجای من میخوره که به خاطر قبول نشدن تو تیزهوشان و ارمینه مطالب وبمو تغییر بدم.

خاک بر سرتون کنن چون خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی  زود باورین.

هرچی هم فحش بدین خودتونین.

نظرات 7 + ارسال نظر
Atieh شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 20:04

یعنی فقط برو بمیر!

برا چی؟
اسکلی دیگه

Atieh شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 20:13

بیشعور!
خدایا!
به جوونیم رحم کن!
4نفر نیان من برم آرمینه از دست این حداقلش راحت شم!

اولا تا دیروز که ۲ نفر بود
ثانیا سال اول راحت بشی سالای بعد می خوای چی کار کنی؟

Atieh شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 20:29

خداغ رو شکر کلاً قراره آرمینه مخصوص یه رشته بشه و افشارنژاد یه رشته دیگه
یعنی من و تو دوم جدا میشیم!(وای چقدر خوب!)

بالاخره ممکنه که تو یه مدرسه باشیم و توی یه سرویس.
اونطوری دهنت سرویسه.

4.مریم شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 23:20

ازمن به عطیه جووون:
ازخداتم باشه که مبینامجبورشده باتوی چلغوزسرکنه...خدابهش صبرایوب بده ایشالا

ایول خوب گفتی عزیزم.
فقط تو منو درک میکنی

سحرناز یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 14:39 http://blackberrys.blogfa.com

خوبه بهت گفتم یک پست یه پست آپ کن؛
اصن انگار به دیوار گفتم...

چون گفتی اینطوری مطلب میذارم.

mona یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 15:59 http://3noghtestan.blogsky.com

وای خیلی برات متاسفم عطیه....
از ته دل برات آرزو میکنم از شر این جانور موذی خلاص شی

جونور موذی تویی.
بیچاره کسایی که باید تورو تو فاتح تحمل کنن تازه اون عطیه از خداشم باشه من دوستشم.

فاطمه باحاله یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 19:49

درک؟نه جان من درک؟؟
تو خودت فاقد درک و حواس و.... و مخصوصا عقل و شعور هستی . بی تربیت. پررو ... زشت...بی شعور ....
هر چی بگم کم گفتم
حالا جرئت داری به من بگو اسکل تا یه بلایی سرت بیارم که مرغای آسمون به حالت گریه کنن!!!!

اولا زشت خودتی.
دفعه اخرت باشه به من میگی زشت بهدشم میخواستین اسکل بازی در نیارین .
خاک بر سرت کنن ۳ ساله با من دوستی هنوز منو نشناختی.
واقعا که...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد