...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

تست روانشناسی کاملا جدید

فرض کنید روی میز صبحانه شما سبدی اینگونه گذاشته شده
که یکی از محتویات آنرا بعنوان اولین علاقه مندی باید انتخاب کنید :
 

 

  

 

1. سیب
2. گلابی
3. پرتقال
4. انگور
5. کیوی
6. شکلات


اولین انتخاب شما کدام خواهد بود؟
لطفاً قبل از حمله ور شدن به سبدی که ملاحظه می کنید، خوب فکر کنید!

این یک امتحان بزرگ است و نتیجۀ آن شما را متحیر خواهد کرد.
انتخاب شما چیزهای عجیبی در مورد شما خواهد گفت.
باز هم فکر کنید و قبل از انتخاب‌کردن به انتهای ایمیل نروید.
پس از انتخاب برای شناخت خودتان نتیجه را در انتهای همین ایمیل ببینید
.

.

.

کجا؟ کجا؟! قرار شد عجله نکنید، خوب فکر کنید بعد حرکت کنید به سمت پائین!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ای بابا، باز که عجله کردید ... خوب فکر کنید تا نتیجه هم براتون جالب باشه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
با توجه به اولین و تنها انتخاب شما...سیب؟
این یعنی شما شخصی هستید که دوست دارد اول سیب بخورد.

گلابی؟
این یعنی شما شخصی هستید که دوست دارد اول گلابی بخورد.

پرتقال؟
این یعنی شما شخصی هستید که دوست دارد اول پرتقال بخورد.

انگور؟
این یعنی شما شخصی هستید که دوست دارد اول انگور بخورد.

کیوی؟
این یعنی شما شخصی هستید که دوست دارد اول کیوی بخورد.

شکلات؟
این یعنی شما شخصی هستید که شکلات را به میوه های آبدار ترجیح می دهد.


امیدوارم که با انجام این تست شناخت بهتری از خودتون و علاقه مندی هاتون به دست آورده باشید. توجه به نتیجۀ این تست می‌تونه شما رو به سمت آسودگی و درک و فهم و آرامش و سلامتی و ابدیت و حقوق بشر و پول و نفت و انرژی و حق مسلم ما و... هدایت کنه، پس لطفا نسبت به خودتون و ایده و نظرات خودتون بی‌تفاوت نباشید و به باورهاتون احترام قائل باشید. چون تمام انتخابهایی که انجام دادید نه تنها هیچکدام از ارجحیت کمتری نسبت به بقیه برخوردار نبودند بلکه جدای طعم و ویژگی خاص خود دارای ویتامین هایی نظیر A, B, C, D, E, F, تا Z هم بودند که بسیار مهم و قابل توجهه اما شاید تابحال بهش فکر نمی کردید که هر کدام از پنج مورد رو اگه انتخاب می کردید یکی از خواص مشترکشون این بود که آرامش دهنده اعصاب و کاهش استرس بودند ...

که بنابر این توصیه می کنم سخت نگیرید و بر اعصابتون مسلط باشید ...

 

نظرات 8 + ارسال نظر
mona دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 13:47 http://3noghtestan.blogsky.com

ینی وقتی میای اینجا باید جدیت رو بیخیال شی کلا
تو مگه روانی؟؟چرا وقت ارزشمند مل رو میگیری؟؟؟

خب من گفتم فقط طنز مینویسم.
نه فقط میخوام یکم خوشحالتون کنم

فاطمه باحاله سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 10:05

من از آن دسته آدم هایی هستم که کیوی را ترجیح می دهند

منم همینطور

سحرناز سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 10:14 http://www.blackberrys.blogfa.com

بی شعر غیب میگی....؟!

مریم سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 12:54

................

چرا دعوا عزیزم؟

گلناز جوووووووووووووووون سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 18:59

ینی اگه بهت بگم سادیسمس کم گفتم
کخ داریا

بگو عزیزم هرچی ذوس داری بگو

mahtab پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 12:59

خودت حدس زدی یا کسی کمکت کرد؟ینی واقن غیب گفتیینی خود شناسی من به حد کمال رسید

تنهایی فکر کردم.

mahtab شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 08:35

آفرینینی واقعا باهوشی که به تنهایی اونم به تنهایی تونستی همچی طالع بینی سختی رو اختراع کنیمرحبا

میدونستم
من حتما تیزهوشان قبول می شم

Hany دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 00:28

خ
ی
ل
ى
ر
و
ا
ن
ى
ه
س
ت
ى

خ
و
د
ت
ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد