...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

فانتزی من

یکی از فانتزی هام اینه که

یه دفعه یه فانتزی بنویسم بعد یکی از کارگردان های هالیود

 ( بر حسب اتفاق پارسی هم بدونه ) بیاد

و بگه من از این فانتزی شما خیلی خوشم اومده میخوام اونو

 یه فیلم کنم و این داستان شما رو ۲ میلیون دلار خریدارم !
منم با غرور کامل قبول کنم و اونم ۲ میلیون دلار رو

 بده به من و فیلمش فروش بالای کنه بعدش همه ی

 کارگردان های دیگه هم برای داستان فیلم هاشون بیان

 سراغ من ولی دیگه حیف دیرر شده چون من با اون دو

میلیون دلار یه پراید ، ۳۰ کیلو پسته ، یه گوشی از

 اونایی که راحت از جیب در میاد و یه بلیط به افق

خریدم و رفتم تو ویلای افقم زندگی میکنم و جواب

 هیچ کسم نمیدم ، حتی شما دوست عزیز

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه باحاله جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 10:18

این فانتزیات هم مثه خودتن.دیوونه کننده!!!!!!!!

نظر لطف شماست

mona جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 12:17 http://3noghtestan.blogsky .com

تکراری بود و مسخره
البته مه خیلی هم مسخره نبود ولی من خوشم نیومد

وقتی دیدی تکراریه میتونستی نخونی.

هدیه شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 00:06 http://www.tanhabato.blogfa.com

راستی یادم رفت بگم قالبتم مبارررررررررررررک!!!!

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد