...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

منم من

به نظر من آدمها دو دسته هستن :   یا از من پولدارترن که بهشون میگم مال مردم خور و ... یا بی پول ترن که بهشون میگم گشنه گدا و ...   یا بهتر از من کار میکنن که بهشون میگم خرحمال و ... یا کمتر کار میکنن که بهشون میگم تنبل و ...   یا از من سرسخت ترن که بهشون میگم کله خر و ... یا بی خیال ترن که بهشون میگم ببو و ...   یا از من هوشیارترن که بهشون میگم پرافاده و ...یا ساده ترن که بهشون میگم هالــو و ...   یا از من شجاع ترن که بهشون میگم بی کله و ... یا از من محتاط ترن که بهشون میگم بی عرضه و ...   یا از من دست و دل باز ترن که بهشون میگم ولخرج و ... یا اهل حساب و کتابن که بهشون میگم خسیس و ...   یا از من بزرگترن که بهشون میگم گنده بگ و ... یاکوچیکترن که بهشون میگم فسقلی و ...   یا از من مردم دار ترن که بهشون میگم بوقلمون صفت و ... یا رو راست ترن که بهشون میگم احمق 

کلا بگم من خودمو محور سنجش اخلاق بشری میدونم شما چطور؟  

نظرات 5 + ارسال نظر
هدیه یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 10:57

خیلی باحال بود ..

ممنون عزیزم

سحرناز یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 12:22 http://www.blackberrys.blogfa.com

چه تفاهمی...
منم همینطووووووووور...!

واقعا؟!!!!!

mona یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 12:53 http://3noghtestan.blogsky .com

خدا اون روزو نیاره که تو بخوای بشی محور سنجش

مگه چی میشه؟
همه خوشبخت میشن.

پریا دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 17:25

ما همه مثل همیم

شما دیگه چه اعتماد به نفسی دارین.

mona دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 23:05 http://3noghtestan.blogsky.com

و همچنین غیر عقده ای

برووووووووو گمشو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد