...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

سوسک

از سوسک میترسی؟

.
.
.
.
.
.
.

آخه شما تو شکم سوسک جا میشی؟
نه جامیشی؟
نه خب بگو میخام بدونم !!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه باحاله شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 08:30

تو ممکنه جا بشی ولی من جا نمیشم!!!!!!

نه به خدا منم جا نمیشم

mona شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 15:05 http://3noghtestan.blogsky.com

آره من اینقدر که کوچولو موچولو ام جا میشم

الهی...
تو کوچولی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

super boy=reza شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 15:17 http://www.superweb.blogfa.com

نه خداییش اینایی که میترسند درمورد سوسک چی فکر کردن...؟؟؟

منم همین سوالو دارم.
ممنون که اومدین.

NAzanin شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 15:53

salam azizam. vebe ghashangi dari.mesle khodet sheitooni azash mibareeeee

ممنون که به من سرزدین.
خوشحالم کردین

h.j یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 11:04

تو ممکنه جا نشی عزیزم (خداییش اندازه ی یه فییییییلییییی!)ولی من جا میشم !!!!!!!!!!!!!!!!!

نه بابا.
شما ها دیگه چه قدر اعتماد به نفس دارین.

گلناز جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 20:55

همش که به اون نیس کلا سوسک چندشه

خودت چندشی.
موجود به این زیبایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد