...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

من حداقل 15 حقیقت رو راجع به شما میدونم

من حداقل 15 حقیقت رو راجع به شما میدونم:
1.الان توی اینترنتی
2. الان توی وبلاگ باحالی هستی(اعتماد ب نفسو باش).
3. یک انسان هستی
4.الان داری پست منو میخونی
5.تو نمیتونی با زبون بیرون بگی ژ
7.الان داری امتحان میکنی
8.الان خنده ات گرفت
9.اصلا ندیدی که عدد 6 رو جا انداخته ام
10. الان چک کردی ببینی واقعا جا انداختم عدد 6 رو یا نه
11. الان باز خندیدی
12. نمیدونی که من یه عدد رو هم چند بار نوشتم
13. الان چک کردی ببینی کدومه
14. پیداش نکردی و داری فحشم میدی
15. ولی نمیدونی که منم درم به تو میخندم چون منظورم عدد 1 بود که 8 بار تا الان نوشتم :-"

نظرات 7 + ارسال نظر
سحرناز چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 15:54 http://www.blackberrys.blogfa.com

خیلی خیلی خیلی باحال بود مرسی....

راستی خانم خانما لینکت کردم با اجازه. لینکم کنی ها...

ممنون عزیزم
تا ببینم چی میشه

نادیا جونت پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 14:41

با با این قدر فکر نکن خسته می شی.

همین قدر هم برا من خیلیییییییییی خوبه

kimia jooooooooooon پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 17:46

che bahal bod . chera nagofti ke to ham web dari ? bayad to ro az toye nazaraye mona peida konam namard ? vali behar hal webet kheili bahale ...

دیگه گفتم ریا نشه.
خیلیییییییی ممنون عزیزم

mona پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 22:54 http://3noghtestan.blogsky.com

منم لینک کنی چیزی ازت کم نمیشه

من اصلا از تو خوشم نمیاد.
برا من افت داره که اسم وبت تو وبلاگم باشه.

mona جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 23:00 http://3noghtestan.blogsky.com

ا که اصلا از من خوشت نمیاد از شنبه محل سگ هم بهت نمیدم

حقیقت تلخه. باید قبول کنی

مهدیه سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 16:23 http://baraneiman.persianblog.ir

خیلی جالب بود ممنونم
به منم سر بزنید

خیلی ممنون.
حتما.

گلناز پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 23:53

وااااااااااااااااای مبییییییییییییییییییینااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!
حرصم دراومد
کاش می شد از همین پشت کامپیوتر خفه ت کنم!!!

بالاخره به هدفم رسیدم.
یکی حرصش در اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد