...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

من رفتم خودمو بستری کنم

الان میخواستم نیمرو درست کنم انقدر از یه موضوعی نارحت بودم و توی فکر بودم که یادم رفت تخم مرغ بشکنم توی ماهیتابه!!! ینی فقط روغن سرخ کردم!!! بعدشم تا پنج دقیقه داشتم فکر میکردم من الان تخم مرغارو خوردم که فقط روغن مونده یا واقعا یادم رفته که تخم مرغارو اضافه کنم؟؟؟
با اجازه من میرم خودمو به دکتر نشون بدم...نه اصن میرم بستری بشم :|

نظرات 3 + ارسال نظر
نادیا جونت پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 14:49

فکر خوبیه.

چشم

Hany دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 21:54

من خودم تا همین دیروز به عطیه مى گفتن قرصاى رها رو به تو هم بده آخه مرضتون تقریباً یکیه!!!

پس به تو هم میدیم چون تو هم مرضت مثله مادوتاست.

شادی جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 20:37

سلام مارو هم برسوووون...

چششششششششم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد