...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

اجواکیات اسراقیه

دختره تو وبلاگش نوشته ::
وقتی باران می بارد همه چیز زیبا می شود گل ها
درخت ها
همه چیز
بعد منم رفتم واسش تو نظرات نوشتم :

می گم می خوای توام ی سری زیر بارون برو شاید فرجی شد:)

 

 

 

 

بهترین راه جمع کردن خاکستر سیگاری که روی فرش ریخته اینه که با دست بزنی پخش و پلاش کنی
:))

 

 

 

 

 

یـه یـک عـدد شمشیـرِ بُـرّان ،جهـت قطـع کردن سـَرَک های کشیده شده در زندگیـمان ، نیـازمـندیمـ

 

 

 

 

 

هر وقت پسرا تونستن با کفش پاشنه 10سانتی برقصن .اون وقت بیان به خانوما بگن پارک دوبل بلد نیستن!!

 

 

 

 

 

 

بچه همسایه و فامیل هم نشدیم که همه ما رو الگو قرار بدن :)) ;)

 

 

 

 

"سال ها برای برابری زنان و مردان تلاش کردیم و بالاخره توانستیم حق مش کردن مو، سوراخ کردن گوش وبرداشتن ابرو را به آقایان تقدیم کنیم!!!
مبارکتون باشه.."

 

 

 

 

من "ندار " بودم , عروسک قصه ام پرید !!!

"دارا" که باشی "سارا " با پای خودش به سراغت می آید !!!

 

 

 

 

 

تنها موقعی که خانمها با دقت تمام به حرف شوهراشون گوش میدن؛

وقتیه که :
.
.

.
.شوهراشون تو خواب حرف میزنن.... :)))))

 

 

 

 

 

تو رو خدا دیگه تکنولوژی بیشتر از این پیشرفت نکنه! ما نمی‌تونیم بخریم فقط حسرت می‌خوریم!
:|

 

 

 

 

اگه دیدین یکی تو خیابون داره صدای گراز در میاره، اصن نترسین فقط میخواد تف کنه!

 

 

 

 

 

غضنفر تو اتوبوس یه کشیده گذاشت تو گوش بغل دستیش !!
یارو گفت چرا میزنی من که چیزی نگفتم !!
غضنفرگفت مسیر طولانیه گفتم یه موقع گوه زیادی نخوری!!

 

 

 

 

 

 

+18
.

.
.
یعنی اگه اول کتابامون اینو نوشته
بودن الان هممون پرفسور یودیم:

 

 

 

 

یکی مسیج داده :
من عاشقتم !!
منم گفتم بزن قدش !!
گفت : یعنی تو هم منو دوست داری ؟
گفتم : نه دیگه،الان جفتمون منو دوست داریم ..

 

 

 

 

 

 

با پسر عمم نشستیم داریم فیلم جنگی خفن نگاه میکنیم، اخر فیلمی جوگیر شدم سینه خیز رفتم تلوزیونو خاموش کردم
اومدم میبینم پسر عمم تیر خورده مرده....!

 

 

 

 

غلط کرده هرکس گفته من برای تو تره هم خرد نمیکنم ..
من برای تو خیلی چیزها خرد میکنم ..!
مثلا دندونات یا حتی قلم پات :-)))

نظرات 7 + ارسال نظر
mona سه‌شنبه 13 فروردین 1392 ساعت 22:24 http://3noghtestan.blogsky.com

یکی مونده به آخری رو دقت کن...

ینی مونا دهنت بیش از حد گشاده.
اصن به تو چه دختره فوضول.

mona چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 12:34 http://3noghtestan.blogsky.com

kheili be man rabt dare

من موندم ربطش کجاشه؟؟؟؟؟

mona پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 22:59 http://3noghtestan.blogsky.com

اینه که منم باید حواسم به خودم باشه که تو یه وقت دست از پا خطا نکنی

برووووووووووووووووووووووو بمیر اشغال عوضییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

هدیه چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 18:59

ببخشید وبلاگ مگه جای دعوای شما دوتاست ؟ ( ولی مبینا راستی راستی باحال اومدی یکیم بزن تو دهنش!)

اون عوضی هی شروع میکنه.
باشه حتما میزنم تو دهنش.

Hany چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 10:43

با خواهرم داشتیم مى خوندیم خواهرم میگه بازم دم زنا گرم مردا که تو خوابم به حرفاى زنشون گوش نمى دن
در ضمن خیلى با هم خندیدیم با هم مى گیم مرسى

خواهش میکنم

fars چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 16:03 http://fars.vxc.ir

56320151454آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://fars.vxc.ir

A A A دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 03:36 http://rearward.abarblog.ir/

وبت خوبه جهت تبادل لینک بهم سر بزن

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد