...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

جوکای امروز

آﺭﺍﯾﺸﮕﺎﻩ ﻣﺮﺩﻭﻧﻪ 20 ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺶ :
ﺩﺍﺍﺍﺵ ﮔﻮﺷﻪ ﺳﯿﺒﯿﻼﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﺪﻟﯽ ﺑﺰﻧﻢ ؟
آرایشگاهای الان : ﻋسیسم ... ﺍﺑﺮﻭﻫﺎﺗﻮ ﻫﺸﺘﯽ ﮐﻨﻢ ﯾﺎ ﺷﯿﻄﻮﻧﯽ ؟
چند ﺳﺎﻝ ﺩﯾﮕﻪ : قولبوﻭﻭﻥ ﺍﻭﻥ ﺷﮑﻞ ﻧﺎﺯﺕ ﺑﺸﻢ جوجویه ﻣﻦ ﻣﯿﮑﺎﭖ ﺧﻠﯿﺠﯽ ﺑﺰﻧﻢ ﯾﺎ ﻻﯾﺖ ﺍﺭﻭﭘﺎﯾﯽ ناناززززز
 

 

 

 

ﺟﺎ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ ﺗﺮﯾﺒﻮﻥ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﺩﺳﺘﻪ ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﺑﺎﺯﮔﺸﺎﯾﯽﻣﺪﺍﺭﺱ ﺑﺎﺱ ﺑﺬﺍﺭﻥ ﺍﺑﺮﻭ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﭘُﺮﺷـــﻪ ﺗﺴﻠﯿﺖ ﻋﺮﺽ ﻧﻤﺎﯾﻢ ، ﻣﺼﯿﺒﺖ ﮐﻤﺮ ﺷﮑﻨﯿﻪ 

 

 

 

 

 

" آغا منو میگی " چیست؟
.
.
.
.
.
.
عبارتی برای شروع یه خالی بندی تپل 

 

 

 

  

 

 

 نـــــحـــوه بــــهــــم زدن دخــــتــر و پـــســرای ایــــرانــــــی...!
.
.
.
-
خیلی پستی دیگه نمیخوام ریختت و ببینم. بای
ـ نمی دونم واسه چی ناراحت شدی اما هرجور راحتی. بای
-
نمیدونی؟ نبایدم بدونی معلوم نیست حواست کجا پرته خاک تو سرت. بای
ـ مسخره عوضی حرف دهنت و بفهم اصلآ برو به جهنم. بای
-
واقعآ که... انقد راحت میگی برو معلومه یه ریگی به کفشت هست. بای
ـ فعلآ که همه ریگا تو کفش توئه خودت این مسخره بازی رو راه انداختی.بای
-
من؟ من؟ تو واست مهم نیست.بمیرم برم. بای
ـ خب وقتی میگی دیگه نمیخوای ریختم و ببینی دیگه چی بگم. بای
-
خب من معذرت میخوام
ـ هرچی دلت میخواست گفتی بعد میگی...
-
عــــــــــشقـــــــــــــــــــــم؟ منو ببخش دیگه
ـ باشه اما دیگه تکرار نشه ها!!!
-
مثلآ تکرار شه چه کار می کنی؟
ـ باهات به هم میزنم
-
همون پس دنبال بهونه میگردی من و دست به سر کنی... چیه از من خوشگل تره؟ مایه داره؟
ـ کلآ دیگه نبینمت دورو برم.بای
دوباره از بالا به پایین... :|

 

 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
A A A دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 19:08

خخخخخخخخخخ جالب بود مخصوصا اون آرایشگاهه

خوشحالم که خوشتون اومد

مرضیه دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 19:43

اون آرایشگاهه تو مدرسه ما خیلی گیر میدن ولی کسی گوش نمیده البته من بچه خوبیم به ابروم کاری ندارم فقط درحد قیچی چون خودش خوکشله

چهقدر دختر خوبی هستی ها

modest man دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 21:33 http://evilandangel.blogsky.com

نه دیگه خلیجی خرجش بالاست اما خشل تره به نظرم سخت باشه براشون انتخاب
خداییش فک کنم تا چند سال دیگه پروتز لب و کاشت گونه ام شایع بشه

دیگه میشن پسر دختر نما

mahan سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 09:49 http://3tofangdar.blogsky.com

ههههههههه
خیلی باحال بود آخریه و اولیه

قابل شما رو نداشت ابجی گلم

4.مریم سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 11:51

آره واقعااولی باحال بود

خوشحالم که خوشتون اومد ابجی مریم باحال خودم

mahan سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 19:28

مرضیه تو ابروهاتو قیچی میکنی؟
از دخترا این کار بعیده،مگه ما پسریم؟

مرضیه جون جواب بده

مرضیه چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 18:23

بابا عاخه نه اینکه ابروم زود بلند میشه تا دستو صورتو بشوری هی ابروت خراب میشه برا همین فقط چه خجالتی کشیدم حالا خوبه شماها هم ازین کارا میکنینا مثلا من دختر بده شدم
پسرای الا که کم مونده تعتو (املا شو بلد نیستم)کنن

عب نداره عزیزم ماهان زیاد گیر میده

یه دوست شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 18:26

یکی نیست به شما ها بگه که اینقدر دارین به پسرا میگین چرا ابروهاتونو بر میدارین اخه خودتون که هزار ماشالله مانتوتون هر روز کوچکتر از دیروز میشه رو چی جواب میدی

دوست عزیز ما اگه مانتومون کوتاه میشه این یکی از ویژگی های ماست و کوتاه بودنشم اونقدر عب نداره تازه شما ها که ناراحت نمیشین بیشتر کیف میکنین ولی دیگه ابرو برداشتن خداییش خیلی بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد