...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

چند تا جک،خدا کنه خوشتون بیاد:(

 

پسری ﮐﻪ ﺑﺶ ﻣﯿﮕﯽ ﺧﻮﺑﯽ? ﻣﯿﮕﻪ ﻗﻔﻮﻧﺖ!!! ،ﺍﯾﻨﻮ
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺴﺖ ﺑﻪ ﺻﻨﺪﻟﯽ،
ﺳﯿﻢ ﺑﺮﻕ 220 ﻭﻟﺖ ﮐﺮﺩﺗﻮ ﺣﻠﻘﺶ , ﺍﻭﻥ ﺳﺮ ﺳﯿﻤﻢ
ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖﺭﻭ ﮐﺎﺑﻞ ﺗﯿﺮ ﺑﺮﻕ ﮐﻪ ﻓﯿﻮﺯ ﻧﭙﺮﻩ .. 

 

 

 

طریقه خرید هندونه توسط بابام :
بو کردن هندونه
پرت کردن و گرفتنش از رو هوا
وزن کردن با دست
شمردن خطهای هندونه
زدن روی هندونه و شنیدن صدای مورد نظر
نگاهِ عالمانه به اطرافیان در میوه فروشی ( که آره آقا من این کارم)
خریدن هندونه
آوردن به منزل
همه رو چنگال به دست جمع کردن
دست و سوت و جیغ و هورای حضار
پاره کردن هندونه
پذیرایی از اهل منزل با هندونه سفید و با طعم خـــــیار :| 

 

 

 

چند روز پیش با بابام رفته بودم فست فود ،شوخیش گرفته بود یهو داد زد:آقا دوتا پیتزا با نون اضافه!!
تنها کاری که تونستم بکنم سرم آروم گذاشتم رو میز با ی صدای بغض دار گفتم:بریم!
 

 

 

 

فقط تو ایرانه که وقتی میخوای واسه اولین بار پیش کسی بخوابی ازت میپرسه:لگد که نمیزنی؟
ینی قشنگ آدمو چیز حساب میکنن :|

نظرات 7 + ارسال نظر
فرشته یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 12:55 http://sunshine77.blogsky.com

همشون عاااااااااااااااااااااااااااااولی بودن
خدایی خیلی خندیدم

ممنون گلم.

mona یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 14:17 http://3noghtestan.blogsky.com

برا همین هیچکس جرئت نداره پیشه من بخوابه!!!
+آهنگه نو مبارک

ممنون

fafa.tk یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 18:12


هندونه به منم بده1!!!

از این هندونه ها میخوای؟؟

A A A یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 19:46 http://soldier7.iran.sc

خخخخخخخخخخ این آخری که ایرانیه رو خیلی خوب اومدی.

خدا روشکر خوشتون اومد

Atieh دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 12:32

مطمئن باش اگه خدایی نکرده زبونم لال مجبور شم کنارت بخوابم چون شناخت کامل دارم ازت بدون پرسش یه دیوار در ابعاد دیوارچین ل ا بالش بین خودمون درست میکنم!

من اصن اگد نمیزنم بیشووووووووووووووووووووووووووووور

4.مریم سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 06:04

fafa.tk سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 15:34

هااااا...هندونه سیفید مخوام!!!!خخخخخخ

خلی دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد